Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1306Neoprávněně naúčtovaný poplatek za telefonní hovor.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2013, před 11 lety

Vladimír Krčmář

Znění stížnosti

Byl jsem podveden hrubým zpúsobem firmami Maghera s pomocí T-mobile.Žádal jsem půjčku 50 000Kč a celou dobu jsem byl ujišťován,když si půjčku vezmu,pak jde platba za telefon na účet poskytovatele.Celé odpoledne jsem byl dotazován na bydliště,předmět mého podnikání,různě přepojován a slibováno,že peníze přivezou kdykoli a kamkoli,nejdříve v 18h.,potom ve 20h.odkazován na p.Bílka.Až nakonec po 22.30h.mně operátorka telefon položila.Jsem již v důchodu a vážně nemocen a požadavky T-mobilu jsou absurdní.


Požadované řešení

Nevyžadovat peníze za telefonní hovor,to je celkem 52 251,36Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 16:16, před 11 lety

Podle §18b zákona o spotřebitelském úvěru nesmí být při nabízení, sjednávání nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru prostřednictvím hlasové telefonní komunikace použíto telefonní číslo pro přístup ke službám s vyjádřenou cenou podle zákona o elektronických komunikacích. Nesmí se tedy jednat o zpoplatněné linky.

Dozor nad dodržováním nad tímto zákonem vykonává Česá obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 00:19, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2013 18:04, před 11 lety


Vladimír Krčmář

Případ jsem nahlásil na policii, protože celou dobu telefonátu s firmou Maghera Royal, mě ujišťovali, že je půjčka schválena, jen chybí nějaké detaily, že mně peníze přivezou nejdříve v 18h., pak ve 22h., nebo kdykoli, a po 22h. telefon položili a už jsem se nedovolal. Jedná se o podvod, a proto jsem se přidal k hromadné žalobě na firmu Maghera Royal, protože bohužel nejsem sám, kdo se napálil. Je to smutné, že někdo vydělává na tíživé situaci druhých. Věřím tomu, že firma Maghera Royal má vše právně ošetřené. Šmejdi dnes, bohužel, mají zelenou!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.