Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
moje čislo 776712678 nemá signál.Problém jsem zjistil dnes 4.11.2016 ráno,trvá stále.Jsem v Ustíně ,78346 Těšetice.Proč????
Odstranit problém!!
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Vychodile,
v Ustíně jsme v uplynulých dnech nezaznamenali výpadek pokrytí. Jestli potíže se signálem přetrvávají, vyzkoušejte prosím SIM kartu v jiném telefonu, abychom vyloučili poškození přístroje. Pokud se chyba projeví i v jiném telefonu, napište nám přes http://tam.je/formular, zkontrolujeme Vaše telefonní číslo v systému.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.