Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V měsíci červenci 2016 jsem zakoupil od společnosti Rozbaleno.cz mobilní véčkový telefon Emporia Click Plus GPS. Převodem jsem uhradil 3168Kč. Koncem září 2016 došlo samovolně k poškození lévé horní části a nastal problém se zavíráním a otvíráním mobilu. Telefonicky jsem závadu reklamoval u pracovnice Rozbaleno. cz pani Petry Vacátkové.
Dne 3.10.2016 se dostavil pracovník DPD a pod číslem balíku 13856600326373 odvezl mobil do opravy.
Dne 20.9.2016 jsem telefonicky obdržel zprávu od Rozbaleno, že reklamace není uznána, s čímž jsem nesouhlasil. 4.10.2016 uběhl měsíc od převzetí do opravy, poslal jsem email do Rozbaleno a bylo mě sděleno, že mobil odešel minulý týden. Včera 4.11.2016 v 17.21 hod jsem obdržel sms od spol. InTime : zásilku od Rozbaleno jsme převzali k přepravě o doručení Vás budeme informovat.
Za dva měsíce budu mít 73 let, že bych s mobilem házel, nebo nějak jinak nepatřičně zacházel to nepřipadá v úvahu. A jako starobní důchodce přijít o 3168Kč mně připadá jako kvalitní okradení zákazníka.
Výměna horní odklopné části mobilu a nebo vrácení celé částky peněz.
U véčkového mobilu, pokud nejde otvírat je naprosto nefunkční, jediné použit
í - pravnučce na hraní.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.