Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13069Strženy peníze přes SIPO i když už u nich nejsme

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2016, před 8 lety

tomáš přibyl

Znění stížnosti

Dobrý den,
Do konce září 2016 jsme odebírali elektřinu od ČEZu od října jsme u Easy Energy Europe díky dTestu.
Sipo jsem hned nahlasil at zruší jenže že to nejde že musí přijit konečné vyučtovaní s fakturou a tak se v říjnu stahlo přes SIPO platba zaloha 2000kč jak u ČEZu tak Easy Europe Energy takže celkem 4000kč v čudu...

Když jsem volal na ČEZ bylo mi řečeno že mají problemy že přechazí na jiny system a že to chvíli trva obavam se že se i ted v listopadu stáhne znovu ze SIPA platba 2x....

Je nějaka zakonem danna doba ve ktere mi musí platbu vrátit? oni nejsou schopni žadnou dobu říct jen zavolejte si za 14 dní...pak znovu za 14 dní...

Děkuji Přibyl


Požadované řešení

vrácení penez a vyřazeni ze sipa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2016 12:31, před 8 lety

Pokud společnost obdržela platbu na základě smlouvy, která však byla ukončena, získala majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl. Jedná se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený může žádat navíc zákonný úrok z prodlení. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Pokud spotřebitel ukončil odběr elektřiny nebo plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s elektřinou nebo obchodníka s plynem, je společnost také povinna provést bezplatně mimořádné vyúčtování.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.