Společnost


CEDR GROUP, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13080Zakoupené zboží lze POUZE vyměnit a není možnost návrácení peněžní částtky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2016, před 8 lety

Květa Zahrádková

Znění stížnosti

Dne 5.11.2016 mi dcera koupila čajový set v částce Kč 429.-/který již vlastním/, hned následující den t.j.6.11. jsem chtěla zboží vrátit. Po dlouhém a nepříjemném rozhovoru jak se zástupkyní ved.
tak s prodavačkami, které se zbytečné vměšovaly do hovoru, mě nakonec bylo nabídnuta "poukázka na zboží"č. 073 00000.
Prosím ptám se - proč nejde zákazníkovi vrátit peněžní částku,
a je nabízeno buď jiné zboží nebo ona poukázka,
když já jako zákazník již u této prodejny nemám zájem o jinou koupi.

Pro upřesnění prodejna se nachází na stanici metra Budějovická,
Obchodní Dům III. poschodí.
IČ 64938476

Moc děkuji za odpověd K. Zahrádková


Produkt

čajový set /2ks/ bílé barvy


Požadované řešení

Jednalo se mi o vrácení peněžní částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 07:25, před 8 lety

Zákonem přímo stanovené právo vrátit nevyhovující zboží se týká pouze omezeného okruhu smluv, konkrétně těch uzavřených pomocí tak zvané dálkové komunikace (tedy nejčastěji po internetu) nebo mimo prostory určené k podnikání (třeba na ulici).

Co se týče případného vracení zboží v běžných obchodech (kamenných provozovnách) zde neexistuje zákonné právo cokoliv vrátit zpět bez udání důvodu. Pokud se rozhodne obchodník nad rámec zákona umožnit zákazníkovi vrátit nevyhovující zboží, pak podmínky pro jeho vrácení jsou individuální dle konkrétního obchodníka a jím nastavených podmínek. Některé obchody vrátí za nevyhovující zboží peníze, některé jen umožní vybrat si z aktuální nabídky či poskytnou poukázku na další nákup. Konkrétní informace o možnosti a podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží je třeba hledat v prodejních a reklamačních řádech, na účtenkách.

Pokud by však zakoupené zboží v "kamenném" obchodě nesplňovalo zákonem stanovenou jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku, může samozřejmě takové zboží spotřebitelka reklamovat a požadovat nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 09:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.