Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13085Katastrofa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2016, před 8 lety

Karolína Filipová

Znění stížnosti

Vyhozených 1600,- Kč, špína v šatnách, kdyby tohle viděla hygiena tak to snad okamžitě zavřou, neprofesionální personál, nefunkční vířivka, kterou jsme měli se sektem a občerstvením v ceně a ani jedno se nekonalo, laxní přístup pokladních, sami nám řekli, že ví, že je to katastrofa. Masáž probíhala, za paravánem, kde byl slyšet hlahol lidí, a relaxační rozhodně nebyla. Ale ta špína byla fakt nechutná. Nechoďte tam pokud nechcete mít naštvaný, to si radši připlaťte a běžte jinam!!


Produkt

Relaxcentrum OC Harfa


Požadované řešení

Chci vrátit peníze a nechat prověřit hygienou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 10:09, před 8 lety

Pokud služba neměla vlastnosti, které poskytovatel služby inzeroval, je možné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat konkrétní vadu. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitelka jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze. Více o reklamaci služeb je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3667/pravo-reklamace-sluzeb.

Poskytovatel služby je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Poskytovatel služby je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Emailová adresa k doručení žádostí a podnětů platná pro hygienickou stanici Praha: podatelna@hygpraha.cz

Saunové centrum je povinno dodržovat provozní řád přírodního koupaliště a umělého koupaliště (plavecký bazén, koupelový bazén, bazén pro kojence a batolata, brouzdaliště) a sauny dle § 6c odst. 1 písm. f) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, ve znění pozdějších předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 09:26, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.