Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3257
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13088Nedodání - balík do ruky, DR0692890956C

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2016, před 8 lety

Dominik Sailer

Znění stížnosti

Dne 2.11.2016 převzalo depo Pardubice balík do ruky a do dnešního dne 7.11. 2016 zásilka nedošla do Prahy. Stav dle online - depo Pardubice.
Heslo dnes podáte zítra dodáme nějak nefunguje. SMS, že byla zásilka převzata k přepravě přišla v 8.20 dopoledne. Nikdo nedokáže odpovědět, kde zásilka je a kdy bude doručena.


Produkt

Balík do ruky DR0692890956C


Požadované řešení

Jasnou informaci, kdy bude zásilka dodána a předpokládám, že to bude zítra. Snad stačí týden na cestu z Pardubic do Prahy. V případě, že česká pošta není schopna doručit včas nevidím důvod za takové služby platit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 14:31, před 8 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.