Společnost


Český zásilkový obchod, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1309Poštovné 99,- a navýšení poplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2013, před 11 lety

Pavla Poláková

Znění stížnosti

Dobrý večer,

předem se omlouvám za vyrušení!!!

pamatuji se, bylo to na jaře. Zavolala mi holčina z Čezob, nabízela edici vážné hudby. První balíček měl být jen za poštovné Kč 99,-.

Nic mi nepřišlo.

Později, tak okolo června přišla první upomínka. Pamatuji se, že jsem psala e-mail, ale teď ho nemohu najít.

Při další upomínce jsem telefonicky s někým hovořila, a žádala o doručenku balíčku. Řekli mi, že jej posílají obyčejně, a že se jim balíčky neztrácí.

Žádné materiály nemám, ty asi byly v prvním balíčku, ten však nedorazil.

Vše začalo telefonicky, volali oni první. Pamatuji se, že jsem souhlasila se zasláním, že se na to podívám, a zvážím další kroky.

Složenka na úhradu poštovného měla být v balíčku, tedy asi.


Nyní mě upomínají, a částka se zvyšuje.

Prosím, pomůžete mi, jak dál jednat?

Děkuji moc za pomoc.


Produkt

materiál vážné hudby


Požadované řešení

Neposílat více upomínky , jednají se mnou velmi neeticky
(viz. email Vážená paní,

dle náslechu telef. hovoru jste souhlasila se zasláním, tudíž je vaše prohlášení v e-mailu zaprotokolováno a bude použito v dohledacím řízení. Dle náslechu nás uvádíte v omyl, resp. svým tvrzením lžete (že jste si nic neobjednávala). Prvotní zásilku jste si objednala (a je naprosto jedno, kdo komu volala)… a tudíž Vám ani nemusím věřit, že jste zboží neodržela…



Možnost vyřešení situace jsem prokazatelně nabídl ale již nyní upřednostňuji právní řešení situace. Podklad posílám našemu právnímu zástupci a následně exekuční kanceláři.



S pozdravem LH


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 09:32, před 11 lety

V případě, že došlo k uzavření smlouvy přes telefon, má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku. Pokud prodejce žádá plnění, musí prokázat, že bylo plněno i z jeho strany. V případě, že nemůže prokázat, že bylo zboží doručeno, není oprávněn žádat za něj platbu.
Exekuce může být nařízena až na základě rozhodnutí soudního nebo správního orgánu. V případě, že je užíváno slov exekuce, exekuční řízení a tvarů od nich odvozených osobou, která není pověřena výkonem exekučních titulů, dochází tím k porušení § 4 exekučního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 15:12, před 10 lety

Společnost Český zásilkový obchod, spol. s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.