Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
předem se omlouvám za vyrušení!!!
pamatuji se, bylo to na jaře. Zavolala mi holčina z Čezob, nabízela edici vážné hudby. První balíček měl být jen za poštovné Kč 99,-.
Nic mi nepřišlo.
Později, tak okolo června přišla první upomínka. Pamatuji se, že jsem psala e-mail, ale teď ho nemohu najít.
Při další upomínce jsem telefonicky s někým hovořila, a žádala o doručenku balíčku. Řekli mi, že jej posílají obyčejně, a že se jim balíčky neztrácí.
Žádné materiály nemám, ty asi byly v prvním balíčku, ten však nedorazil.
Vše začalo telefonicky, volali oni první. Pamatuji se, že jsem souhlasila se zasláním, že se na to podívám, a zvážím další kroky.
Složenka na úhradu poštovného měla být v balíčku, tedy asi.
Nyní mě upomínají, a částka se zvyšuje.
Prosím, pomůžete mi, jak dál jednat?
Děkuji moc za pomoc.
materiál vážné hudby
Neposílat více upomínky , jednají se mnou velmi neeticky
(viz. email Vážená paní,
dle náslechu telef. hovoru jste souhlasila se zasláním, tudíž je vaše prohlášení v e-mailu zaprotokolováno a bude použito v dohledacím řízení. Dle náslechu nás uvádíte v omyl, resp. svým tvrzením lžete (že jste si nic neobjednávala). Prvotní zásilku jste si objednala (a je naprosto jedno, kdo komu volala)… a tudíž Vám ani nemusím věřit, že jste zboží neodržela…
Možnost vyřešení situace jsem prokazatelně nabídl ale již nyní upřednostňuji právní řešení situace. Podklad posílám našemu právnímu zástupci a následně exekuční kanceláři.
S pozdravem LH
|
Tweet |
V případě, že došlo k uzavření smlouvy přes telefon, má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku. Pokud prodejce žádá plnění, musí prokázat, že bylo plněno i z jeho strany. V případě, že nemůže prokázat, že bylo zboží doručeno, není oprávněn žádat za něj platbu.
Exekuce může být nařízena až na základě rozhodnutí soudního nebo správního orgánu. V případě, že je užíváno slov exekuce, exekuční řízení a tvarů od nich odvozených osobou, která není pověřena výkonem exekučních titulů, dochází tím k porušení § 4 exekučního řádu.
Společnost Český zásilkový obchod, spol. s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.