Společnost


Dynamic Solvent s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13090Podvodné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2016, před 8 lety

Jaromír Prokeš

Znění stížnosti

Jedna paní mi dluží větší částku peněz a nemá zájem peníze vrátit.Na Internetu jsem našel společnost Dynamik Solvent která nabízela že odkoupí směnky za 80% hodnoty. Navštívil jsem jmenovanou společnost a tam mi bylo řečeno že je potřeba zaplatit manipulační poplatek 10 000Kč a že za dva dny mi přivezou peníze za směnku a tak vrátí i manipulační poplatek. Samozřejmě že peníze nepřivezli a ani nevrátili manipulační poplatek. Společnost jsem osobně navštívil,ale nic jsem nepořídil. Na právníka však nemám peníze abych vše řešil soudní cestou. Je mi 70 let a je smutné že takoví podvodníci jsou asi nepostižitelní.


Požadované řešení

Chci vrátit podvodně vylákané peníze za službu která nebyla provedena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 15:16, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Pokud se společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli bude vrácen do určitého data manipulační poplatek, je povinna tak učinit. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel by navíc mohl žádat zákonný úrok z prodlení.

Získala-li společnost majetkový prospěch tím, že uvedla spotřebitele úmyslně v omyl, mohly být naplněny skutkové znaky trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 08:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.