Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Od této firmy jem několikrát odebral zboží,jelikož jse už o toto neměl zájem,telefonicky jsem na to upozornil.Vzápětí mi opět přišel balíček se zbožím,které jsem po předešlé telefonické domluvě i s písemným odstoupením od smlouvy poslal doporučeně zpět.Přesto mi přišlo od vymahačské firmy upozornění,že musím dluh zaplatit i s penále z prodlení.Doklad o zaslání zboží zpět mám.Na firmu už není možné se dovolat.
holící čepelky Good Shave Start
Žádám aby mě firma přestala obtěžovat vymáháním neoprávněného dluhu a písemně mě obeznámila,že akceptuje moje odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
V případě služby pravidelného zasílání může spotřebitel odstoupit od každé jednotlivé zásilky, nepřeje-li si však již dostávat žádné zboží, je třeba ukončit celou smlouvu níže uvedeným způsobem na základě podané výpovědi, a to prokazatelně písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Telefonické podání výpovědi nelze spotřebiteli z důkazních důvodů doporučit.
Doporučujeme spotřebiteli odeslat na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučený dopis s dodejkou, ve kterém podává výpověď smlouvy uzavřené po telefonu a požádá, aby již nebyly zasílány další balíčky a jeho osobní údaje byly vyřazeny z evidence společnosti. Po podání písemné výpovědi smlouvy by již neměla společnost nic zasílat. Jednalo by se o neobjednané plnění dle § 1838 občanského zákoníku. V takovém případě nemá spotřebitel povinnost zboží platit, zároveň ho však ani nemusí vracet, jelikož se dostává do pozice poctivého věřitele.
Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.