Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13092Neoprávněné vymáhání dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2016, před 8 lety

Jan Gregor

Znění stížnosti

Od této firmy jem několikrát odebral zboží,jelikož jse už o toto neměl zájem,telefonicky jsem na to upozornil.Vzápětí mi opět přišel balíček se zbožím,které jsem po předešlé telefonické domluvě i s písemným odstoupením od smlouvy poslal doporučeně zpět.Přesto mi přišlo od vymahačské firmy upozornění,že musím dluh zaplatit i s penále z prodlení.Doklad o zaslání zboží zpět mám.Na firmu už není možné se dovolat.


Produkt

holící čepelky Good Shave Start


Požadované řešení

Žádám aby mě firma přestala obtěžovat vymáháním neoprávněného dluhu a písemně mě obeznámila,že akceptuje moje odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2016 09:28, před 8 lety

V případě služby pravidelného zasílání může spotřebitel odstoupit od každé jednotlivé zásilky, nepřeje-li si však již dostávat žádné zboží, je třeba ukončit celou smlouvu níže uvedeným způsobem na základě podané výpovědi, a to prokazatelně písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Telefonické podání výpovědi nelze spotřebiteli z důkazních důvodů doporučit.

Doporučujeme spotřebiteli odeslat na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučený dopis s dodejkou, ve kterém podává výpověď smlouvy uzavřené po telefonu a požádá, aby již nebyly zasílány další balíčky a jeho osobní údaje byly vyřazeny z evidence společnosti. Po podání písemné výpovědi smlouvy by již neměla společnost nic zasílat. Jednalo by se o neobjednané plnění dle § 1838 občanského zákoníku. V takovém případě nemá spotřebitel povinnost zboží platit, zároveň ho však ani nemusí vracet, jelikož se dostává do pozice poctivého věřitele.

Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 08:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.