Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Manžel se rozhodl zakoupit woucher k našemu 20.společnému výročí a zároveň k mým narozeninám.Woucher byl s nabídkou neopakovatelného zážitku romantiky pro 2 s vířivkou ve tvaru srdce.,2x čokoládový saunový rituál, 2x medový saunový rituál, 2x jogurtový saunový rituál, 2x solný
saunový rituál, 2x saunový rituál s přírodní vonou esencí při 100°C, 2x 25 minut masáž, 2x parafínový zábal, 2x rybičky garra rufa,lahev sektu, romantické občerstvení.
Po příjezdu nám bylo řečeno,že whirpool je nečekaně mimo provoz,náhradou nám byla nabídnuta 60 min.masáž pro oba,nebo náhradní termín.Vzhledem k tomu,že jsme do Prahy jeli přes 3 hod.,doma zajistili 3 děti a na tento den si oba vzali dovolenou zvolili jsme masáž.
Přislíbené parafínové zábaly nebyl,občerstvení také ne,čokoládový a jogurtový saunový rituál byl pouze 1x,medový vůbec ne-bylo nám sděleno,že obsluha je zde první den a neví jak medový rituál připravit.Solný saunový rituál nebyl vůbec a přislíbený rituál s přírodní esencí byl pouze 1x,neměl však nic společného s rituálem,saunér pouze vylil esenci na kameny a odešel se slovy,nezůstanu s vámi,zítra jdu také do práce.Žádná hudba,světelné efekty,či mávání ručníkem.Při odchodu jsme se zmínili,že jsme neměli slíbené 2x rybičky garra rufa,odpověď byla,že obsluha je zde první den,rybičky prý zde nikdy neměli a ,že nemůžou vědět co je slibováno ve woutchrech,protože to jde mimo ně.
Opravdu neopakovatelný zážitek.V takovém centru jsem byla poprvé a myslím,že dlouho naposledy.
Nemohu si stěžovat na špínu,ale velmi mi vadilo,že zde nebylo žádné soukromí,sprchy umístěné vedle saun přímo naproti relaxačním lehátkům před zraky všech přítomných,chladící bazének umístěn tak,že při vstupu do něj vás všichni vidí.Nikdo nebyl schopný podat informace,všichni zde byli první den.Když jsme se s manželem potírali čokoládou chodili za námi ostatní páry se slovy,že se jdou zeptat a podívat jak se to dělá,OPRAVDU ROMANTIKA PRO 2.
Neopakovatelný den plný romantiky pro 2 s vířivkou ve tvaru srdce i jedinou čokoládovu saunou na světě Romantický balíček pro 2 de luxe celodenní neomezený vstup do wellness pro 2 osoby, 2x čokoládový saunový rituál, 2x medový saunový rituál, 2x jogurtový saunový rituál, 2x solný saunový rituál, 2x saunový rituál s přírodní vonou esencí při 100°C, 2x 25 minut masáž, 2x parafínový zábal, 2x rybičky garra rufa, 30 minut privátní whirpool, lahev sektu, romantické občerstvení
Vrátit peníze za slíbené,ale neposkytnuté služby.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na služby, které si objednal a zaplatil. Reklamaci může spotřebitel uplatnit z titulu vadného plnění poskytovatele, neboť služba neměla v souladu s § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku vlastnosti, které poskytovatel veřejně prezentoval, které byly v rámci smlouvy o zakoupení této služby ujednány a na základě reklamy spotřebitelem oprávněně očekávány.
Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat vadu. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitel jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Poskytovatel služby je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Popsané jednání společnosti by mohlo naplňovat skutkovou podstatu správního deliktu klamavá konání uvedeného v § 5 zákona o ochraně spotřebitele: " Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil."
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.