Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatil jsem voucher a nikdo nereaguje kontaktoval jsem tak poskytovatele slevy a ten mi řekl že dmu slevadne dluží peníze a tak žádné zboží zasílat nebude.
vrácení peněz
|
Tweet |
Záleží na obchodních podmínkách konkrétního slevového portálu, v drtivé většině případů jsou však slevové portály pouhými zprostředkovateli uzavření smlouvy. Nároky na plnění je tedy třeba směřovat směrem k poskytovateli. Pokud byl voucher v době své platnosti uplatněn u prodejce zboží a zboží nebylo ve stanovené lhůtě dodáno, je nutné prokazatelným způsobem odstoupit od smlouvy z důvodu nedodání zboží. Toto odstoupení je třeba adresovat dodavateli zboží a po něm požadovat vrácení celé částky, kterou spotřebitel zaplatil. Odstoupit od smlouvy lze až poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může být poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky.
Nad rámcem zákonných povinností bývají různé garanční programy. Fungují podobně jako reklamace, jen je většinou nabízí samotný slevový portál. Spotřebitel by si měl ověřit zda-li slevový portál nabízí takový program.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Dobrý den,
Vaším jménem neevidujeme žádnou objednávku zboží ani žádný podnět na náš zákaznický servis, proto nemůžeme adekkvátně reagovat. Prosím neváhejte nás kontaktovat na podpora@slevadne.cz a já osobně dohlídnu aby se Váš požadavek promptně řešil.
S pozdravem
Peter Švec
Ředitel
SlevaDne.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.