Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si dětské povlečení s tím, že veškeré zboží uhradím při převzetí. Stejně tak jsem i vyplnil formulář e-shopu, tedy že zaplatím při převzetí. Dále komunikace s e-shopem:
Ještě jsem neviděl e-shop, který by požadoval jakoukoli zálohu. Pokud to neumíte dělat tak jak je běžné, tak to nedělejte vůbec. Prostě objednáme jinde co s vámi taky jiného že? :-) 20% záloha, kdo to kdy viděl:-)
U vás už nic kupovat nebudeme
---------- Původní zpráva ----------
Od: info@e-hermiona.cz
Komu: newrc@seznam.cz, wart-trade@seznam.cz
Datum: 7. 11. 2016 7:32:08
Předmět: Vaše objednávka na zálohovou fakturu - Číslo objednávky: 2126495
Číslo objednávky: 2126495
Vážený zákazníku
Obdrželi jsme Vaší objednávku.
Vaše objednávka se začne zpracovávat, jakmile obdržíme zálohu ve výši 20% na náš účet.
číslo účtu pro bankovní převod je 2900323189 / 2010
variabilní symbol je číslo vaší objednávky
Číslo objednávky: 2126495
Vážený zákazníku,
Vaše objednávka byla stornována z důvodu neuhrazené platby
S přáním krásného dne
wart-trade
Dobrý večer,
pokud se nemýlím, váš e-shop požaduje tzv. zálohy ve výši 20% z objednaného zboží. Ale vy jste mě vystornovali z jiného důvodu "my máme právo na stornování Vaší objednávky z důvodu neuhrazení zboží"
Jenže já jsem chtěl zboží zaplatit při převzetí v plné výši a to jsem také do vašeho formuláře vyplnil a potvrdil, tedy nikde jsem neuvedl, že vám zboží nehodlám uhradit.
Jak jsem již uvedl na stránkách Heuréka.cz, vaše požadavky jsou v rozporu s důvěrou k zákazníkům a ze zákazníků děláte případné a nespolehlivé individua a zloděje, kteří mají už při objednání zboží ve vašem e-shopu v úmyslu vás okrást o poštovné.
Jenže mezi námi lidmi, takhle se to opravdu nedělá. I to je riziko podnikání, které vy, přenášíte na zákazníka a mě to jako spolehlivého zákazníka uráží!
Rozhodně se obrátím na d-test a vaše pochybné praktiky rozšířím mezi vaše případné, možné, další zákazníky.
Vám přeji hodně úspěchů v podnikání a radím vám-zvažte své konání.
S přátelským pozdravem
Vladimír Hermann-Jílové
Postup e-shopu mi přijde neadekvátní a divný.
e-hermiona.cz
Petra Urbanová, Slánská 1678/20, Praha 6
www.e-hermiona.cz
wart-trade@seznam.cz
70746826
Měli by se zákazníkem jednat individuálně a nedělat z každého hned potencionálního neplatiče. Určitě nepožadovat zálohy-to je přinejmenším zarážející a cosi to o e-shopu vypovídá.
|
Tweet |
Částečné zaplacení kupní ceny předem před termínem dodání zboží je možné si vzájemně při uzavírání kupní smlouvy dohodnout. Výše takové úhrady je pak na vzájemné dohodě, může činit i 100 % kupní ceny zboží. Prodejce tedy může požadovat částečné zaplacení kupní ceny před odesláním zboží, spotřebitel ovšem nemusí tento požadavek akceptovat a může si zboží zakoupit u jiného prodejce.
Pro internetový prodej je charakteristické sjednání smlouvy mezi osobami, které nejsou přítomny v jeden okamžik na stejném místě. Smlouva je uzavřena, jakmile dojde objednávka obchodníkovi. Nezáleží na době placení nebo na způsobu předání zboží. Od této chvíle má spotřebitel právo na dodání objednaného zboží, povinnost si jej převzít a uhradit kupní cenu.
Ochrana spotřebitele spočívá především v zajištění informací, které musí před uzavřením smlouvy zaznít. Je jich celá řada a většinou je spotřebitel nalezne v obchodních podmínkách e-shopu. Obchodník musí uvést mimo jiné také způsob platby a doručení zboží. Dle § 1753 občanského zákoníku platí, že ustanovení obchodních podmínek, které druhá strana nemohla rozumně očekávat, je neúčinné, nepřijala-li je tato strana výslovně, k opačnému ujednání se nepřihlíží. Zda se jedná o takové ustanovení, se posoudí nejen vzhledem k jeho obsahu, ale i způsobu jeho vyjádření. Po sjednání objednávky je po obchodníkovi vyžadováno zaslat zákazníkovi potvrzení o jejím uzavření společně se zněním obchodních podmínek v elektronické podobě.
Záleží v daném případě na okolnosti, zdali byl spotřebitel v době uzavírání kupní smlouvy náležitě předem informován o způsobu platby za zvolené zboží takovým způsobem, aby se mohl rozhodnout, zda-li smlouvu za daných podmínek u prodejce uzavře či nikoli.
Dobrý den,
pan Herman si vybral zboží, které nemáme ve standartní nabídce eshopu. Toto zboží je označené jako na objednávku s dodací lhůtou 2-4 týdny. ( Vzhledem ke zkušenostem s dopravci jsme ted před vánoci byli nuceni upravit lhůtu na 3-6 týdnů) Také je zařazeno ve speciální kategorii Na objednání povlečení.
Toto zboží objednáváme na přání zákazníka. Zákazník je na tuto skutečnost upozorněn hned dvakrát a to v popisu zboží a v hlavní kategorii zboží.
http://www.e-hermiona.cz/3D-Detske-3dilne-povleceni-Minecraft-d6789.htm
http://www.e-hermiona.cz/Na-objednani-povleceni-c137_188_2.htm
Nadále jsme pana Hermana na tuto skutečnost upozornili v automaticky zaslaném emailu. (viz. přiložený soubor)
Pokud by si pan Herman vybral jakékoliv jiné zboží, které není na objednávku s dlouhou dodací lhůtou bylo by mu zasláno zboží na dobírku ( bez zálohy) poté co by potvrdil automatický email kde zákazníka žádáme o zkontrolování zadaných údajů a potvrzení platby dobírkou
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.