Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13106Neustále chybí akční zboží z letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2016, před 8 lety

Zdeňka Hejná

Znění stížnosti

Ve městě Hostinné neustále, a tím myslím pokaždé, chybí nějaké akční zboží z letáku. Včera to zrovna byly utěrky XXL, předtím to bylo Kaki a ještě před tím např. máslo. A to podotýkám, že jsem tam chodila vždy v den začátku akce. Pan vedoucí mi sdělil, že "to prostě nemá na paletě"!! Takže předpokládám, že mu to prostě nedovezli. Kdo mu to nedovezl? Jak nedovezli? Jsou tím odrazováni zákazníci. Další věcí jsou všude zarovnané uličky, regály paletami a prázdnými krabicemi. S kočárem nemám šanci se zde volně pohybovat. Tohle by si v zahraničí nedovolili, tohle je prostě HNUS!!!!!!!!!! Zkuste s tím něco udělat. Dojeďte s televizí a uvidíte sami. Děkuji


Produkt

Akční letáky


Požadované řešení

Zboží z letáků není dodávané, a pokud je již dodávané, v den začátku akce již není dostupné!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2016 11:43, před 8 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 09:29, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.