Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13113Nedodávané balíky do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2016, před 8 lety

Daniela Tošovská

Znění stížnosti

Dlouhodobě nám nejsou doručování balíky do ruky. I přes to, že jsme doma. Snažila jsem se již dvakrát kontaktovat poštovní ombudsmanku, bezúspěšně. Auto české pošty naší ulicí denně projíždí, ale řidič nevystupuje. Jméno řidiče Michal Dudy. Místo nedoručováni Praha 6, Veleslavín.


Produkt

DR4591954006C podací číslo poslední nedoručené zásilky


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby česká pošta začala dodržovat smlouvu. Omluva a náprava situace by mi přišla normální. Rovněž vrácení peněz za nedodrženou smlouvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2016 09:49, před 8 lety

V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání. Bude-li reklamace shledána oprávněnou, má právo na vrácení části ceny služby ten, kdo ji podniku uhradil, tedy standardně odesílatel, který může rozhodnout o tom, že částka má být vyplacena jiné osobě.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.