Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Česká pošta převzala vícekusový balík DRO6292974846C dobírka 2876Kč .1 kus dobírky se nachází na poště ve Žďáru nad Sázavou co se nám podařilo zjistit a druhý kus dobírky je někde v řiti a zajímalo by mě v které , že bych si to vyzvedl ! Děkuji za odpověď.
Ztracená dobírka !!
|
Tweet |
Uveřejnění stížnosti nelze považovat za uplatnění reklamace. Tu je třeba uplatnit v souladu s Poštovními podmínkami. Jestliže pošta eviduje podání zásilky, odpovídá za její ztrátu, poškození a úbytek jejího obsahu. Do šesti měsíců od podání lze dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou. Neuzná-li pošta nárok na náhradu škody, je povinna o tom vyrozumět a předat své odůvodněné stanovisko v písemné podobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.