Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13122Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2016, před 8 lety

Marie Křesťanová

Znění stížnosti

Česká pošta převzala vícekusový balík DRO6292974846C dobírka 2876Kč .1 kus dobírky se nachází na poště ve Žďáru nad Sázavou co se nám podařilo zjistit a druhý kus dobírky je někde v řiti a zajímalo by mě v které , že bych si to vyzvedl ! Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Ztracená dobírka !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 12:29, před 8 lety

Uveřejnění stížnosti nelze považovat za uplatnění reklamace. Tu je třeba uplatnit v souladu s Poštovními podmínkami. Jestliže pošta eviduje podání zásilky, odpovídá za její ztrátu, poškození a úbytek jejího obsahu. Do šesti měsíců od podání lze dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou. Neuzná-li pošta nárok na náhradu škody, je povinna o tom vyrozumět a předat své odůvodněné stanovisko v písemné podobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.