Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.10. som objednala dve sady obliecok a zaplatila. prisiel mail o prijati objednavky. 17.10. prisiel mail ze prisla uhrada na ich ucet a budu ma informovat o expedicii tovaru. odvtedy nic. pisala som na ich facebookovu stranku, ze kolko trva dodanie na Slovensko. vraj 4 dni. zistovali kde je tovar, vraj bol odoslany cez GLS. na otazku kedy bol odoslany a ci zistovali nieco viac som odopoved uz nedostala ani po opakovanych otazkach. ziadna reakcia na maily, telefon bud obsadeny, nedvihaju alebo ma zrusia.
Hebké 4 dílné povlečení na 2 lůžka varianta 6 1001 1 14,76€ 14,76€ Hebké 4 dílné povlečení na 2 lůžka varianta 5 1001 1 14,76€ 14,76€ Cena bez DPH: 24,40€ Platba převodem: 2,72€ DPH: 5,70€ Celkem s DPH: 32,82€
Požadujem doručenie tovaru do 16.11.2016 alebo vrátenie celej zaplatenej čiastky Celkem s DPH: 32,82€ na môj bankový účet do 16.11.2016.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Dobrý den, prosím kontaktujte prodejce toto zboží jste nezakoupila na našem eshopu Slevisko.cz
Děkujeme
Na tejto stránke vasestiznosti je Slevisko vedené pod firmou Jadako sro (tak to vidim napisane vyssie vlavo) a web odkial som objednavala informuje ze :
E-shop Dkshop.cz
Provozuje obchodní společnost Jadako s.r.o.Na Harfě 712/7, 190 00 Praha 9 - Vysočany.
IČ: 04083253,
DIČ: CZ04083253
Číslo účtu: 2700802441/2010
Zapsané Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 242046.
Pred dvoma tyzdnami mi prisiel mail, ze kurier mi doruci zasielku. odvtedy ani ceka. az dnes mi boli tie obliecky dorucene, dokonca jedny v inej farbe ako som objednala. ale nejdem to uz riesit, uz proste nikdy viac od vas neobjednam. aby mi tovar z Ciech chodil 2 mesiace a musela som robit humbuk aby mi vobec prisiel, tak to je ozaj hanba. aj z Ciny mi pridu veci do 2 tyzdnov...
pre mna ste podvodnici a tymto uzatvaram tento pripad.