Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13124Zboží,které jsem si neobjednal a již dříve telefonicky zrušil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2016, před 8 lety

Dagmar Maschková

Znění stížnosti

Žádám o okamžité zrušení zasílaného zboží.GoodShave Regular Pack ,který jste mi i přes mé výslovné telefonické odmítnutí zaslali,posílám zpět.zákaznícké číslo 442032


Produkt

Good Shave Regular Pack


Požadované řešení

Okamžité zrušení zasílání zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 12:14, před 8 lety

Pokud spotřebitelka uzavřela smlouvu se společností Westerfield, a to tak, že po telefonu souhlasila se zasláním vzorku zdarma spolu s dalšími informacemi podnikatele o prodeji zboží (hovor je nahráván a společnost má o proběhlém hovoru záznam), pak má na základě § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zásilky. Pokud by 14 denní lhůta již uplynula, má stále spotřebitel možnost dle § 1829 odst. 2 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit ve lhůtě jednoho roku a čtrnácti dnů, ale jen za předpokladu, že prodávající spotřebitele nepoučil o právu odstoupit od smlouvy dle výše zmíněného § 1829 odst. 2 občanského zákoníku. Odstoupením se pak smlouva ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si vzájemně poskytnutá plnění.

Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení. K tomu je třeba doplnit, že dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy na zboží, které je dodáváno v ochranném hygienickém obalu a které spotřebitel z takového obalu již vyjmul.

Požadavek, aby odstoupení od smlouvy bylo zasláno do zahraničí (i v případě, že má společnost doručovací adresu také v České republice), je nepřiměřený, ke kterému se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Odstoupení tudíž doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 13:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.