Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#1313Operátor požaduje proplacení služeb, na které nemá nárok

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2013, před 11 lety

Marek Hnátek

Znění stížnosti

Z důvodu nekvalitních služeb jsem neplatil faktury od operátora U:fon, respektive Air Telecom. Následně mi operátor 8. 7. zaslal dopis s výpovědí služeb. V tomto dopise je jasně uvedeno „Smlouva bude ukončena uplynutím výpovědní lhůty, která činí 15 dnů ode dne doručení této výpovědi“ a „Pokud odešlete celou částku X XXX Kč do 7 dní se specifickým symbolem XXXXXX variabilním symbolem XXXXXX na účet číslo 2107066973 / 2700, nebude Vám účtována žádná pokuta. Služba bude opět plně funkční a výpověď vezmeme zpět.“ Jelikož jsem nic nechtěl řešit dále, uhradil jsem celou dlužnou částku včetně poplatku za vymáhací agenturu schválně po uplynutí 7denní lhůty, tj. zhruba po 15 dnech. Pokládal jsem tedy celou věc za vyřešenou. Jenže U:fon si zničehonic výpověď rozmyslel, a že pokud chci služby ukončit, mám ji zaslat já.

Když jsem se pokoušel celou věc řešit s operátorem, bylo to bez výsledku. Na dotazy o vysvětlení na Facebooku operátor reaguje mazáním příspěvků – http://blog.marekhnatek.cz/wp-content/uploads/2013/11/ufon.png .

Celou věc jsem publikoval veřejně: http://blog.mefistofeles.cz/ufonovo-volani-jak-nevypada-skvela-sluzba/

Vyjádření Sdružení obrany spotřebitelů:

„Výpověď je jednostranný právní úkon, to znamená, že k tomu, aby byla účinná stačí, aby ji jedna smluvní strana podala druhé straně. Žádná reakce druhé strany k její platnosti není nutná.

Pokud Vám tedy přišla od podnikatele výpověď, jejíž účinnost byla vázána na splnění podmínky, kterou jste splnil, byla výpovědí Vaše smlouva rozvázána.
Vyložte tedy U:fonu, že tím, že Vám zaslal výpověď, byl ukončen Váš právní vztah, ať Vám dále neposkytuje služby, že nejste povinen mu za ně zaplatit.
Přečetla jsem si Váš blog - co se týče toho, že výpověď musíte podat Vy, považuji to za nesmysl. Oni tím, že ji podali, projevili svou vůli. Pokud nechtěli Váš právní vztah ukončit, neměli ji podávat.“

Děkuji Vám za možnost uveřejnit mou stížnost. Veškeré potřebné materiály včetně například kopie výpovědi od operátora Vám rád poskytnu.


Produkt

U:fonovo volání a internet


Požadované řešení

Přiznání vlastní chyby. Pokud zašlu dlouholetému zákazníkovi dopis s jasně uvedenými informacemi, nemohu si za pár dní vše rozmyslet. Nový majitel U:fona má obecně zvláštní praktiky: https://www.facebook.com/Ufoni/posts/10151678822641780


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 12:05, před 11 lety

Jak již bylo ve stížnosti uvedeno: Výpověď je jednostranný právní úkon a je účinná okamžikem doručení adresátovi. Výpověď mohla být zrušena na základě dohody, ke které dle poskytnutých informací nedošlo.
Z výše uvedeného vyplývá, že uplynutím stanovené výpovědní lhůty došlo k ukončení smluvního vztahume mezi poskytovatelem služby a spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2014 11:15, před 10 lety

Dobrý den pane Hnátku,
celou záležitost jsme řešili telefonicky a emailem. V tuto chvíli je dlužná částka uhrazena a neevidujeme z Vaší strany žádné závazky.
S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.