Společnost


TV CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13131Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2016, před 8 lety

VĚRA DOČKALOVÁ

Znění stížnosti

Koupila jsem si u KLENOTTV šperky.Jenže nebyly kvalitní tak jsem je podle reklamního řádu dne 10.10.2016 vrátila doporučeně zpět.Čekala jsem měsíc ,nic se nedělo.Tak jsem tam volala ale stále mi říkali ať zůstanu na telefonu že jsou všichni obsazení.Když už to bylo půl hodiny tak jsem zavěsila.


Produkt

Sada přívěsek a naušnice v ceně 507 kč a sada náhrdelník a náramek v ceně 832 kč


Požadované řešení

PŘÁLA BYCH SI JEN VRÁTIT PENÍZE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 10:50, před 8 lety

Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala.

Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitelka požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2016 12:25, před 8 lety

Spotřebitelka nás informovala, že spor byl úspěšně vyřešen. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.