Společnost


Apple Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13133Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2016, před 8 lety

Maria Caraja

Znění stížnosti

18.5.2016 jsem si koupila MacBook 12" (2015). Po dvou měsících mi spadl, když byl zavřený a navíc ve krytu, ale naštěstí k vážných vadám nedošlo, i když je opravdu křehký, jen se trochu ohnul roh (metalická část), což ale nezpůsobilo žádné problémy a notebook mi fungoval jako předtím. Začátkem listopadu při psaní se mi mezerník na klávesnici zdvihl a přestal fungovat. Český Servis, mi reklamaci uznal, posléze ale zamítli a bylo mi řečeno, že budou muset to řešit pozáruční výměnou všechno a bude mi to stát cca 18.358 Kč (což je skoro hodnota nového notebooku), a na záruku tuto vadu (tlačítko Mezerník) opravit nejde, jelikož jsou viditelní následky mechanického poškození, i když nefungující tlačítko a ohnutý růžek spolu vůbec nesouvisí. Takže cokoliv, co se nedej bože stane, např. vada zvuku, web kamery, nebo nějaký z pixelu zhasne, mi nebude opraveno na záruku, protože MacBook nevypadá perfektně, jako v den nákupu, a znamená to, že záruku můžu vyhodit?! Zda se mi toto nespravedlivý, jelikož výrobce ví, že obzvlášť tento druh notebooku je nejtenčí a opravdu hodně křehký, a pokud uvidí nějaký škrábanec, nemusí nic opravovat..

K této značce jsem vždy měla 100% důvěru a používám její produkty skoro 10 let, ale výše popsána situace mě opravdu klame. Proto se na Vás obracím s prosbou, jak mám nadále postupovat.

Přede děkuji,
Maria Caraja


Produkt

Produkt: MacBook 12" Retina/Core M 1.1GHz/8GB/Intel HD 530


Požadované řešení

Požadované řešení je dle mého opravit jenom tu vadu, která nebyla způsobená mnou, tzn opravit jen tlačítko Mezerník, jak Český Servis ze začátku přislíbil. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 10:00, před 8 lety

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího se kterým uzavřel kupní smlouvu ohledně reklamovaného výrobku. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Pokud tedy spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 09:31, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.