Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupila jsem si kuchyňskou linku ve firmě Asko ,Brno Olympie .Po neodborné montáži jsem reklamovala tuto linku (Montáž.)Po složitém Jednání se dostavil technik který uznal závadu a slíbil vyřešení situace .Po 32 dnech jsem kontaktovala Asko s tím že odstupuji od kupní smlouvy kde mi bylo zděleno že to není možné protože mě kontaktovali .Dne 20.10.Což nebyla pravda a nechala jsem si od svého operátora udělat výpis hovoru kde bylo jasné ,že lhali .Který byl zpoplatněn 250kč Stále musím urgovat aby odpověděli na e- mail , telefon atd. Po 40dnech došlo k částečné opravě zbytek reklamace byla zamítnuta s tím že jsem si to způsobila sama.
Skrze potíže jsem si musela brát volno a požadovala jsem slevu z montáže vše zamítnuto ..Důvod je že bylo vše opraveno.A dále nereguji.Nehodlají ustoupit .S tím že Asko má externí firmu na montáž a ta to řeší nikoliv Asko.
Děkuji za odpověď
Svitilová
Kuchyňská linka
Výměna bočnic a sleva s motáže
|
Tweet |
Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodl-li se prodávající se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.
Jak rozhodl Nejvyšší soud ČR v rozsudku sp. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 pojmu "vyřídit" odpovídají významově slova "urovnat", "uspořádat", popř. "vybavit". Všem těmto výrazům je společné to, že ten, kdo v tomto smyslu jednal, docílil stavu, v němž se již nebude muset "vyřízenou" věcí zabývat. S přihlédnutím k vysvětlenému významu použitého pojmu "vyřídit" lze logickým výkladem daného ustanovení dojít k závěru, podle něhož přijal-li prodávající od spotřebitele, který jej kontaktoval, věc k reklamaci, pak k vyřízení reklamace dojde až v okamžiku, kdy prodávající spotřebitele vyrozumí (ať už písemně nebo osobně) o tom, jakým způsobem byla reklamace vyřízena (tedy zda byl s reklamací úspěšný či nikoli). Teprve tehdy je možno reklamaci považovat za vyřízenou - prodávající se jí již nebude muset zabývat.
Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že spotřebitel byl o vyřízení reklamace řádně informován.
Ohledně nabízené služby zákazníkům nazvané Odborná montáž je uvedena následující informace na http://www.asko-nabytek.cz/sluzby: "Nábytek, spotřebiče i montáže zajistí naši odborníci. Samozřejmostí je i záruka."
Zhotovitel má provést dílo s potřebnou péčí. Jestliže dílo při předání neodpovídá smlouvě, je vadné, což zakládá povinnosti zhotovitele z vadného plnění. Jestliže je dílo provedeno vadně, je zhotovitel povinen odstranit vadu nejdéle v dohodnuté lhůtě, jinak má objednatel právo na odstoupení od smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny dle občanského zákoníku. Pokud byla reklamace zamítnuta s tím, že dílo nemá vadu, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým posléze lze rozhodnutí o reklamaci rozporovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.