Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#13136Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2016, před 8 lety

Jaroslav Kopal

Znění stížnosti

Dobrý den
Toto pondělí 7. 11. 2016 jsem byl již po čtvrté reklamovat stejnou závadu u notebouku s nulovým výsledkem. Mám pocit, že si ze zákazníků děláte při nejmenším legraci neboť původní verdikt zněl jako 2x reklamace uznaná třetí ne. Pči pondělní návštěvě však bylo vše jinak. Nazákladě předložených dokladů už byla uznána reklamace jedna a dvě ne. Nebaví mě to už i kvůli tomu, že manažerka Vaší provozovny na Černém Mostě dává jesně najevo, že jí je zákazník naprosto lhostejný. Někde je personální chyba.
Jaroslav Kopal
PS: Asi Vám nevadí, že ztrácíte dobré jméno na trhu.


Požadované řešení

Nechci vráti hotovost. Chci pouze kvalitní a spolehlivý výrobek. Jsem ochoten si i připlatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 09:05, před 8 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 07:43, před 8 lety

Dobry den,
prosím o doplnenie údajov:
- čísla reklamačných protokolov na základe ktorých boli vyššie spomínané 4ri reklamácie uplatnené
- popis súčasného stavu po prevzatí z poslednej reklamácii, tj. či je tovar bez vád a je vo Vašom riadnom užívaní

po doplnení údajov, opätovne skontrolujeme reklamačné konania a vyhodnotíme čí postup a celkový výsledok je správny v súlade s platnou legislatívou a reklamačným poriadkom spoločnosti Electro World a o výsledku budeme spotrebiteľa informovať.

Ďakujem

S pozdravom

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 07:50, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 05:49, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.