Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Toto pondělí 7. 11. 2016 jsem byl již po čtvrté reklamovat stejnou závadu u notebouku s nulovým výsledkem. Mám pocit, že si ze zákazníků děláte při nejmenším legraci neboť původní verdikt zněl jako 2x reklamace uznaná třetí ne. Pči pondělní návštěvě však bylo vše jinak. Nazákladě předložených dokladů už byla uznána reklamace jedna a dvě ne. Nebaví mě to už i kvůli tomu, že manažerka Vaší provozovny na Černém Mostě dává jesně najevo, že jí je zákazník naprosto lhostejný. Někde je personální chyba.
Jaroslav Kopal
PS: Asi Vám nevadí, že ztrácíte dobré jméno na trhu.
Nechci vráti hotovost. Chci pouze kvalitní a spolehlivý výrobek. Jsem ochoten si i připlatit.
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobry den,
prosím o doplnenie údajov:
- čísla reklamačných protokolov na základe ktorých boli vyššie spomínané 4ri reklamácie uplatnené
- popis súčasného stavu po prevzatí z poslednej reklamácii, tj. či je tovar bez vád a je vo Vašom riadnom užívaní
po doplnení údajov, opätovne skontrolujeme reklamačné konania a vyhodnotíme čí postup a celkový výsledok je správny v súlade s platnou legislatívou a reklamačným poriadkom spoločnosti Electro World a o výsledku budeme spotrebiteľa informovať.
Ďakujem
S pozdravom
Ingrid Weintragerová
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.