Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#13137Podvodné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2016, před 8 lety

Roman Kawulok

Znění stížnosti

Dobrý den cca před dvěma měsíci jsem zakoupil tak zvanou,,Předplacenku" na kterou byla masivní reklam, všude okolo.
Tuto číslo -722 222 418. Jsem záměrně zakoupil právě pro toto číslo. Týden po zakoupení toto číslo bylo blokované a je dosud. Operátoři si mne přehazují resp. mojí manželku jako horky brambor a já do dnešního dne nemohu číslo používat. Cítím se podveden jelikož ,i zdělili že toto číslo je vedeno pro společnost ČEZ. PRAVDĚPODOBNĚ, JE TO ČÍSLO PRO VYVOLENÉ. ALE JÁ PRÁVĚ PRO JEHO SKLADBU SI JEJE ZAKOUPIL.


Produkt

Předplacená karta s tímto číslem se nedá používat.


Požadované řešení

Trvám na zachování toho čísla pro které jsem jej zakoupil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 10:30, před 8 lety

I u předplacených karet má každý zákazník možnost službu reklamovat. Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby vaši reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.

Doporučujeme proto uplatnění reklamace písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopírujete odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2016 14:15, před 8 lety

Pěkný den,
situaci jsem prověřil. Chybou došlo k vyskladnění a aktivaci SIM karty s již aktivním telefonním číslem, které je využíváno jiným majitelem u společnosti ČEZ mobile. Jelikož se takto stalo, byla SIM karta následně deaktivována. Mohu pro vás aktuálně zadat požadavek na navrácení částky kreditu ve prospěch vaše bankovního účtu.
V případě zájmu mi prosím zašlete číslo bankovního účtu a to pomocí: www.o2guru.cz/guru .
Je mi líto, ale telefonní číslo, které bylo již aktivní před zakoupením vaší předplacené karty není možné z důvodu jelikož je aktivně využíváno u jiné společnosti získat.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2016 16:48, před 8 lety


Roman Kawulok

Jsem velmi rád že uznáváte tuto reklamaci.Ale já si tuto kartu zakoupkl právě pro toto číslo.Ptozo na jejím užívání trvám. K ničemu mi je navrácení investice.To můj problém,tedy váš neřeší..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2016 17:41, před 8 lety

Pěkný den,
je mi líto, ale jak jsem již psal, telefonní číslo není možné využívat, jelikož bylo před aktivací SIM karty využíváno jiným zákazníkem.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2016 10:49, před 8 lety


Roman Kawulok

Oceňuji vaše zdatnou výmluvu, ale to neřeší mou situaci.To že jste mi toto číslo číslo umožnili zakopit je čistě vaše věc a já ji chci řádně užívat.Naposled podotýkám že za tímto účelem jsem ji zakoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2016 15:01, před 8 lety

Pěkný den,
bohužel telefonní číslo není možné si ponechat. Částku, za kterou jste SIM kartu zakoupil vám můžeme odeslat zpět na váš účet či jí můžeme dobít jiné telefonní číslo.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 07:19, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 17:29, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.