Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den cca před dvěma měsíci jsem zakoupil tak zvanou,,Předplacenku" na kterou byla masivní reklam, všude okolo.
Tuto číslo -722 222 418. Jsem záměrně zakoupil právě pro toto číslo. Týden po zakoupení toto číslo bylo blokované a je dosud. Operátoři si mne přehazují resp. mojí manželku jako horky brambor a já do dnešního dne nemohu číslo používat. Cítím se podveden jelikož ,i zdělili že toto číslo je vedeno pro společnost ČEZ. PRAVDĚPODOBNĚ, JE TO ČÍSLO PRO VYVOLENÉ. ALE JÁ PRÁVĚ PRO JEHO SKLADBU SI JEJE ZAKOUPIL.
Předplacená karta s tímto číslem se nedá používat.
Trvám na zachování toho čísla pro které jsem jej zakoupil.
|
Tweet |
I u předplacených karet má každý zákazník možnost službu reklamovat. Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby vaši reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.
Doporučujeme proto uplatnění reklamace písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopírujete odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí.
Pěkný den,
situaci jsem prověřil. Chybou došlo k vyskladnění a aktivaci SIM karty s již aktivním telefonním číslem, které je využíváno jiným majitelem u společnosti ČEZ mobile. Jelikož se takto stalo, byla SIM karta následně deaktivována. Mohu pro vás aktuálně zadat požadavek na navrácení částky kreditu ve prospěch vaše bankovního účtu.
V případě zájmu mi prosím zašlete číslo bankovního účtu a to pomocí: www.o2guru.cz/guru .
Je mi líto, ale telefonní číslo, které bylo již aktivní před zakoupením vaší předplacené karty není možné z důvodu jelikož je aktivně využíváno u jiné společnosti získat.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Jsem velmi rád že uznáváte tuto reklamaci.Ale já si tuto kartu zakoupkl právě pro toto číslo.Ptozo na jejím užívání trvám. K ničemu mi je navrácení investice.To můj problém,tedy váš neřeší..
Pěkný den,
je mi líto, ale jak jsem již psal, telefonní číslo není možné využívat, jelikož bylo před aktivací SIM karty využíváno jiným zákazníkem.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Oceňuji vaše zdatnou výmluvu, ale to neřeší mou situaci.To že jste mi toto číslo číslo umožnili zakopit je čistě vaše věc a já ji chci řádně užívat.Naposled podotýkám že za tímto účelem jsem ji zakoupil.
Pěkný den,
bohužel telefonní číslo není možné si ponechat. Částku, za kterou jste SIM kartu zakoupil vám můžeme odeslat zpět na váš účet či jí můžeme dobít jiné telefonní číslo.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.