Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#13138Plísně v jáhlech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2016, před 8 lety

Hana Rožnovská

Znění stížnosti

Dobrý den, psal jsem stížnost již včera, ale pravděpodobně se neuložila.
Ve výrobku Jáhly BIO jsou s největší pravděpodobností plísně.
Manželka měla po jejich pozření prudkou alergickou reakci. Astmatický záchvat, spuštění rýmy, nevolnost, slabost, silný otok víček.
U jáhlů české produkce z Pro-Bio Staré Město, které běžně kupujeme, tento problém nikdy neměla.
Manželka má diagnostikovány alergie na plísně a roztoče.
Domnívám se proto, že se jednalo o reakcio na plísně obsažené v jáhlech. Čistě teoreticky by reakce mohla být způsobena nějakou chemickou látkou z pěstování nebo ze skaldování, ale toto vidím jako méně pravděpodobné.


Produkt

Bio Hirse ganzes Korn 1kg, datum spotřeby 19.12.17., nálepka DE-ŐKO-003 zemědělství EU.


Požadované řešení

Jako řešení bych viděl laboratorní test výrobku na obsah plísní, případně jiných nebezpečných látek. V případě potvrzení obsahu stažení výrobku z prodeje a též nějaké finanční vyrovnání za způsobené zdravotní komplikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 11:22, před 8 lety

Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká zemědělská a potravinářská inspekce. Jedině ona může prodejce sankcionovat za to, že prodává zdraví nebezpečný výrobek a uložit mu aby ho stáhl z prodeje. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2016 12:59, před 8 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2016 00:19, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.