Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, psal jsem stížnost již včera, ale pravděpodobně se neuložila.
Ve výrobku Jáhly BIO jsou s největší pravděpodobností plísně.
Manželka měla po jejich pozření prudkou alergickou reakci. Astmatický záchvat, spuštění rýmy, nevolnost, slabost, silný otok víček.
U jáhlů české produkce z Pro-Bio Staré Město, které běžně kupujeme, tento problém nikdy neměla.
Manželka má diagnostikovány alergie na plísně a roztoče.
Domnívám se proto, že se jednalo o reakcio na plísně obsažené v jáhlech. Čistě teoreticky by reakce mohla být způsobena nějakou chemickou látkou z pěstování nebo ze skaldování, ale toto vidím jako méně pravděpodobné.
Bio Hirse ganzes Korn 1kg, datum spotřeby 19.12.17., nálepka DE-ŐKO-003 zemědělství EU.
Jako řešení bych viděl laboratorní test výrobku na obsah plísní, případně jiných nebezpečných látek. V případě potvrzení obsahu stažení výrobku z prodeje a též nějaké finanční vyrovnání za způsobené zdravotní komplikace.
|
Tweet |
Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká zemědělská a potravinářská inspekce. Jedině ona může prodejce sankcionovat za to, že prodává zdraví nebezpečný výrobek a uložit mu aby ho stáhl z prodeje. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.