Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V u této firmy jsem si koupil dotykový telefon s 8000 jet. Po roce začaly problémy s ikonamy,které reagovaly až po několalitém dotyku, a potom přestaly fungovat úplně. Telefon jsem reklamoval u prodejce, který závadu uznal a v záruce ji opravil.Po roce užívaní se opět tato závada opakovala,telef. jsem opět reklamoval a bylo mi sděleno, že zase závadu v záruce opraví. Za tři neděle mi přišla zpráva, že reklamace je vyřízena,při vyzvednutí zasilky mi oznámili, že jsem si závadu způsobil sám a tedy mi telef. opraví pouze za peníze. S TÍMTO POSTOJEM NESOUHLSÍM,ZAVADA OPĚT NASTALA NORMÁLNÍ POUŽÍVANÍ TELEFONU.DĚKUJI ZA POMOC
MOBIL S 8000 JET
OPRAVIT TELEFON v ZÁRUCE
|
Tweet |
Při zamítnutí reklamace má prodejce povinnost dle § 19 písemně zamítnutí odůvodnit. Pokud by byla reklamace uznaná, má kupující nároky dle § 622 občanského zákoníku. V případě, že dojde k rozporu tvrzení mezi prodejcem a kupujícím o příčinu vady, bude nutné využít nezávislého odborníka k objektivnímu posouzení příčiny vady.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: