Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1314Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2013, před 11 lety

Zděněk Tichý

Znění stížnosti

V u této firmy jsem si koupil dotykový telefon s 8000 jet. Po roce začaly problémy s ikonamy,které reagovaly až po několalitém dotyku, a potom přestaly fungovat úplně. Telefon jsem reklamoval u prodejce, který závadu uznal a v záruce ji opravil.Po roce užívaní se opět tato závada opakovala,telef. jsem opět reklamoval a bylo mi sděleno, že zase závadu v záruce opraví. Za tři neděle mi přišla zpráva, že reklamace je vyřízena,při vyzvednutí zasilky mi oznámili, že jsem si závadu způsobil sám a tedy mi telef. opraví pouze za peníze. S TÍMTO POSTOJEM NESOUHLSÍM,ZAVADA OPĚT NASTALA NORMÁLNÍ POUŽÍVANÍ TELEFONU.DĚKUJI ZA POMOC


Produkt

MOBIL S 8000 JET


Požadované řešení

OPRAVIT TELEFON v ZÁRUCE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 11:57, před 11 lety

Při zamítnutí reklamace má prodejce povinnost dle § 19 písemně zamítnutí odůvodnit. Pokud by byla reklamace uznaná, má kupující nároky dle § 622 občanského zákoníku. V případě, že dojde k rozporu tvrzení mezi prodejcem a kupujícím o příčinu vady, bude nutné využít nezávislého odborníka k objektivnímu posouzení příčiny vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2014 19:02, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.6.2014 19:02, před 11 lety


Zděněk Tichý

Hodnocení: