Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13145Výzva k úhradě dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2016, před 8 lety

Romana Smiesna

Znění stížnosti

vyzyvaji me o uhrazeni dluhu 549.96 Kc na ucet 5555533399/0800, variabil.cislo : 6000221355, mimo jine na uplne jine jmeno,ktere neznam, ani mesto neni napsane, sedi jen ulice a cislo domu.


Produkt

faktura c : 1034554 Good Shave Start


Požadované řešení

Nepreji si uz zadne vyzvy. Nic jsme si nikdy od nich neobjednali a proto nic platit nebudu,navic to neni ani na nase jmeno. Kontaktovala jsem p. Katerinu Stuchlikovou emailem a dosud mi neodpovedela.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 17:16, před 8 lety

Pokud si spotřebitelka není vědoma existence dluhu, je vhodné nejprve zjistit, na čem společnost své tvrzení zakládá. V případě, že se jedná o omyl, lze též požádat o vystavení potvrzení o bezdlužnosti. V žádném případě však není třeba se obávat exekuce. K vymáhání dluhu touto cestou se společnost může uchýlit teprve po proběhlém soudním řízení, v rámci kterého by bylo rozhodnuto o povinnosti spotřebitelky dluh splnit.

Pokud společnost žádá uhrazení dlužné částky, musela by také prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého by mohla tuto částku vymáhat. Právním důvodem by byla například kupní smlouva, která mohla být uzavřena prostřednictvím telefonu. Pokud si je ale spotřebitelka jistá, že žádnou smlouvu neuzavřela (ani např. nesouhlasila se zasláním zboží zdarma), nemá povinnost na upomínku reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 18:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.