Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13150Přeprava zboží poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2016, před 8 lety

Jiří Bára

Znění stížnosti

Společnost Toprans Praha převzala a doručila příjemci - ( tudíž mně ) 4.4. 2016 zboží. Vzhledem k množství ( plný nákladní automobil nešlo zkontrolovat vše a ihned. Později při rozbalování bylo zjištěno silné poškození stolu v hodnotě 7000 kč.

Tento proces reklamace se protahoval 7 měsíců!! Po této době mně napsali, že reklamaci neuznávájí z důvodu pozdního oznámení. Je zvláštní, že na to potřebovali 7 měsíců aby toto zjistili.

zboží dovezli 4 dubna 2016 v odpoledních hodinách.. následně bylo zjištěno poškození, email o poškození byl ale poslaný 7.4. v 6:40.. Tato prodleva je podle nich neakceptovatelná a stížnost ... po 7 měsících vypisování zamítli jako neodůvodněnou.


Požadované řešení

náhrada za poškozený stůl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2016 12:49, před 8 lety

Vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo zda škodu způsobil přepravce.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Spotřebitel také může žádat vrácení peněžních prostředků, které společnosti uhradil za službu, neboť společnost porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem.

Pokud byla poškozená věc zakoupena od podnikatele, který zajišťoval i dodání zboží (uzavřel zasilatelskou smlouvu), může spotřebitel podat reklamaci také u tohoto podnikatele. Prodávající totiž odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Uplatnil-li spotřebitel reklamaci v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že tomu tak nebylo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 18:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.