Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.4.2016 jsem si objednal
Komoda Uni / Cama bílá + černý lesk 1 ks x 3300.00,- Kč s DPH
Celkem : 3300.00,- Kč s DPH
Doprava : 150.00,- Kč
Kompletní cena včetně dobírky a hal. vyrovnání : 3450.00,- Kč
Číslo objednávky : 16324101
a 6.5.2016 jsem si objednal Šatní skříň Uni černý lesk 1 ks x 3400.00,- Kč s DPH
Celkem : 3400.00,- Kč s DPH
Doprava : 150.00,- Kč
Kompletní cena včetně dobírky a hal. vyrovnání : 3550.00,- Kč
Číslo objednávky : 16338101 a
následně po zaplacení celé kupní ceny bvyla objednávka dne 5.5.2016 a 11.5,2016 potvrzena. Od 11.6.2016 jsem se dotazoval,kdy bude zboží doručeno a doposud jsem neobdržel ze strany obchodu žádnou odezvu. Komunikace s obchodem není možná.
Komoda Uni / Cama bílá + černý lesk 1 ks x 3300.00,- Kč s DPH Celkem : 3300.00,- Kč s DPH Doprava : 150.00,- Kč Kompletní cena včetně dobírky a hal. vyrovnání : 3450.00,- Kč Číslo objednávky : 16324101 a Šatní skříň Uni černý lesk 1 ks x 3400.00,- Kč s DPH Celkem : 3400.00,- Kč s DPH Doprava : 150.00,- Kč Kompletní cena včetně dobírky a hal. vyrovnání : 3550.00,- Kč Číslo objednávky : 16338101
Vrátit peníze!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.