Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#13152Nedodaná část objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2016, před 8 lety

Jaroslav Navrátil

Znění stížnosti

Objednal jsem dvě položky.Dle jejich sdělení měli dojít za dva dny. Když nic nepřišlo, podal jsem reklamaci.Odpověď byla , že se to někdy stává a bylo mi doporučeno se jít zeptat na poštu zda tam zásilka náhodou neleží. Samozřejmě že neležela.Ochotný pracovník pošty mne navíc poučil, že po zásilce může pátrat jen odesilatel.Po nové urgenci mi napsala pracovnice PZ, že je jim líto a že se rozhodli mi poslat zásilku znova. Tam však již byla uvedena jen jedna položka - samozřejmě ta levnější ( cca 1/3 z hodnoty objednávky). Za 2 dny jsem ji měl.
Nedivím se, že mohou nabízet "poštovné zdarmaů. Vždyť, když takto okradou každého třetího zákazníka, tak mají všechna poštovné uhrazena a ještě jim něco zbyde. Prostě klasika - zlodějský Eshop.


Produkt

Viz obj.č.100409328 -Silikonový srovnavač prstů


Požadované řešení

Zaslání chybějící položky z objednávky č.100409328 nebo vrácení neprávem získané částky zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2016 12:19, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu. Aby nedocházelo k tomu, že prodávající nebudou přebírat zásilky záměrně, stanovil zákonodárce domněnku doby dojití v § 573 občanského zákoníku. Podle této domněnky se má výzva k plnění (popř. odstoupení od smlouvy) za doručenou třetí pracovní den po odeslání.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má tedy možnost obrátit se na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Pokud spotřebitel upozornil podnikatele na to, že mu nebyla dosud doručena žádná zásilka se zbožím, a podnikatel tvrdí, že zásilku již odesílal, musel by právě podnikatel prokázat, že zboží bylo spotřebiteli již skutečně odesláno a doručeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2016 12:41, před 8 lety

Vážený pane Navrátile,

znovu se Vám velmi omlouváme za chybu, která u nás nastala. Nebylo Vám zasláno levnější zboží, nýbrž to, na které jste si zadal reklamaci. Bohužel byla zadána reklamace pouze na jednu položku. Proto jsme Vám vyřídili reklamaci, kterou jste si zadal. Nyní jsme situaci napravili a zasíláme Vám i druhou položku z Vaší objednávky.

Hezký den přeje
Bára Libotovská,
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 07:20, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 17:30, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.