Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13159Nepribalená faktúra a kontakt, kam možno vrátiť

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2016, před 8 lety

Soňa Antonyová

Znění stížnosti

Nesedí na môj tvar lebky, preto len tlačí a dotýka sa len pár magnetov. Tlak na nos je veľmi nepríjemný.
Pravdepodobne som odklikla reklamu na nete. Poslai to dobierkou. Keby som si bola všimla, že je tam Odosielateľ Los Angeles, tak to ani nepreberiem. Keď som to išla odskúšať, tistila som, že je to pre mňa nepoužitelné a začala som hľadať faktúru, ktorá nebola. Tak som išla do Vyhľadávača kde sa objavila adresa Los Angeles a tam som zistila, z reakcií ľudí, že som naletela. Jasne že som si obchodné podmienky nestiahla. Takže nič som nemohla sama už urobiť, lebo nie je s kým komunikovať !!!! Balíček mi prišiel do Dubnice nad Váhom. Antonyová


Produkt

Opti MaskPro


Požadované řešení

vrátiť balík a dostať peniaze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 14:49, před 8 lety

Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitelky, má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Ve 14 denní lhůtě stačí prodávajícímu zaslat pouze odstoupení od smlouvy (lhůta se dle § 1818 občanského zákoníku považuje za zachovanou, pokud spotřebitelka v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje), zboží je možné zaslat později. Odstoupení doporučujeme zaslat prokazatelnou cestou (například pomoci poskytovatele poštovních služeb - doporučeným dopisem a ponechat si dodejku a kopii odstoupení).

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české a slovenské spotřebitele a odesílá zboží do ČR a na SK.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených. Trestní oznámení lze podat ústně do protokolu, a to přímo na služebně Policie ČR či na Státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 13:23, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.