Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes e-shop jsem 12.6.2015 koupil kompresor klimatizace značky Nissens,do vozu Seat Alhambra.Po doručení zásilky jsem jej nechal odborně namontovat v sevisu (autoservis Petr Duřt)17.6.2015.Po necelém roce užívání se kompresor zaseknul a vůz byl odtahovou službou odtažen.
Ve stejném servisu se kompresor vymontoval a poslal po telefonické domluvě k reklamaci.(vždy jsem jednal pouze s panem Dobešem e-mailem,nebo tel.608 867 148).Jelikož jsem u pana Dobeše nakupoval již v minulosti a vžy se dalo domluvit,přistoupil jsem na gentlemanskou dohodu,že reklamace může trvat i víc než zákonných 30 dnů.Čas běžel,ale nic se nedělo.Někdy začátkem září se pán ozval,že je nutné vyplnit pro reklamaci prapodivný formulář.Vyplnil jsem jej a odeslal.Někdy počátkem října jsem panu Dobešovi volal,že se obrátím o pomoc na ČOI.Odvětil,že stejně mám smůlu,že jim řekne,že on musí čekat na vyjádření od dodavatele ze zahraničí (asi Polsko).
Tím veškerá komunikace ustala.Minulý týden jsem ještě zaslal e-mail,že žádám vrácení peněz,nebo zaslání nového kompresoru do dnešního dne.Nestalo se!Pouze přišlo potvrzení o přečtení e-mailu.
Veškeré dokumenty (e-maily,paragon o nákupu,doklad ze servisu,poštovní podací lístky)mám u sebe.
kompresor klimatizace do auta zn. NISSENS NIS 89224 výrob.č.402147068
Naposled před týdnem jsem jako vstřícné gesto navrhoval výměnu zboží,ale bylo to bez reakce.Takže snad už požaduji pouze vrácení peněz.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud se prodávající se spotřebitelem dohodl na lhůtě delší, bude záležet, o kolik dní lhůtu pro vyřízení reklamace prodloužili. Pokud by prodávající nevyřídil reklamaci ani v dohodnuté lhůtě, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.