Společnost


Jarmila Dobešová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13163Nevyřízená reklamace-kompresor klimatizace vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2016, před 8 lety

Michael Karlík

Znění stížnosti

Přes e-shop jsem 12.6.2015 koupil kompresor klimatizace značky Nissens,do vozu Seat Alhambra.Po doručení zásilky jsem jej nechal odborně namontovat v sevisu (autoservis Petr Duřt)17.6.2015.Po necelém roce užívání se kompresor zaseknul a vůz byl odtahovou službou odtažen.
Ve stejném servisu se kompresor vymontoval a poslal po telefonické domluvě k reklamaci.(vždy jsem jednal pouze s panem Dobešem e-mailem,nebo tel.608 867 148).Jelikož jsem u pana Dobeše nakupoval již v minulosti a vžy se dalo domluvit,přistoupil jsem na gentlemanskou dohodu,že reklamace může trvat i víc než zákonných 30 dnů.Čas běžel,ale nic se nedělo.Někdy začátkem září se pán ozval,že je nutné vyplnit pro reklamaci prapodivný formulář.Vyplnil jsem jej a odeslal.Někdy počátkem října jsem panu Dobešovi volal,že se obrátím o pomoc na ČOI.Odvětil,že stejně mám smůlu,že jim řekne,že on musí čekat na vyjádření od dodavatele ze zahraničí (asi Polsko).
Tím veškerá komunikace ustala.Minulý týden jsem ještě zaslal e-mail,že žádám vrácení peněz,nebo zaslání nového kompresoru do dnešního dne.Nestalo se!Pouze přišlo potvrzení o přečtení e-mailu.
Veškeré dokumenty (e-maily,paragon o nákupu,doklad ze servisu,poštovní podací lístky)mám u sebe.


Produkt

kompresor klimatizace do auta zn. NISSENS NIS 89224 výrob.č.402147068


Požadované řešení

Naposled před týdnem jsem jako vstřícné gesto navrhoval výměnu zboží,ale bylo to bez reakce.Takže snad už požaduji pouze vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2016 15:03, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud se prodávající se spotřebitelem dohodl na lhůtě delší, bude záležet, o kolik dní lhůtu pro vyřízení reklamace prodloužili. Pokud by prodávající nevyřídil reklamaci ani v dohodnuté lhůtě, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 11:33, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.