Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#13164Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2016, před 8 lety

Daniela Ondrušková

Znění stížnosti

Dobrý den, 25.10.2016 jsem odnesla již po třetí do prodejny EURONICS na opravu kávovar DeLongi za 15 990,-. Kávovar jsem zakoupila 19. 9. 2014. Na opravách ležel dva měsíce.Kávovar byl prodejci přijat na reklamaci, ale po 14 dnech mi bylo zděleno, že se reklamace zamítá, že už se záruka o dobu reklamace neprodlužuje. Nebylo mi ani zděleno co s výrobkem je a jestli jde opravit.


Produkt

Espresso DeLongi ECAM 23.460 B, Výrobní číslo: 34921, Typ 2: 215181 CP 131206 20324


Požadované řešení

Oprava kávovaru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 21:37, před 8 lety

Podle § 1922 odst. 2 občanského zákoníku neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou nemohla spotřebitelka věc kvůli vadě řádně využívat. Pokud tedy spotřebitelka uplatnila reklamaci a reklamace byla uznána jako oprávněná, tak se lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění prodlužuje o dobu, po kterou byla věc u prodávajícího na reklamaci. Lhůta se prodlužuje pouze v případě, pokud byla reklamace uznána jako oprávněná. Bude tedy záležet, zda předchozí dvě reklamace byly uznány jako oprávněné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 20:48, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.