Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 25.10.2016 jsem odnesla již po třetí do prodejny EURONICS na opravu kávovar DeLongi za 15 990,-. Kávovar jsem zakoupila 19. 9. 2014. Na opravách ležel dva měsíce.Kávovar byl prodejci přijat na reklamaci, ale po 14 dnech mi bylo zděleno, že se reklamace zamítá, že už se záruka o dobu reklamace neprodlužuje. Nebylo mi ani zděleno co s výrobkem je a jestli jde opravit.
Espresso DeLongi ECAM 23.460 B, Výrobní číslo: 34921, Typ 2: 215181 CP 131206 20324
Oprava kávovaru.
|
Tweet |
Podle § 1922 odst. 2 občanského zákoníku neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou nemohla spotřebitelka věc kvůli vadě řádně využívat. Pokud tedy spotřebitelka uplatnila reklamaci a reklamace byla uznána jako oprávněná, tak se lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění prodlužuje o dobu, po kterou byla věc u prodávajícího na reklamaci. Lhůta se prodlužuje pouze v případě, pokud byla reklamace uznána jako oprávněná. Bude tedy záležet, zda předchozí dvě reklamace byly uznány jako oprávněné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.