Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#13166Dobíjení kreditu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2016, před 8 lety

Šárka Antesova

Znění stížnosti

Ano je pěkné že upozornite na nízký kredit ale když kredit dobíjí tak čekám klidně i tři hodiny než se kredit dobije já ten kredit potřebuji ihned jsou to mé peníze a nemáte právo je zadržovat. Chci okamžitou nápravu.


Požadované řešení

Okamžitě dobít kredit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 22:05, před 8 lety

Společnost na svých webových stránkách uvádí (http://www.o2.cz/osobni/casto-kladene-otazky/295612-x18_1.html), že připsání kreditu musí být provedeno nejpozději do 24 hodin od jeho dobití. Pokud by společnost částku nepřipsala, bezdůvodně by se obohatila. Spotřebitelka by v takovém případě mohla společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen plnit bezprostředně po výzvě. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a ochuzený je oprávněn požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2016 16:45, před 8 lety

Dobrý den,

k dobití kreditu na předplacené kartě dochází zpravidla ihned. Ve výjimečných případech se může stát, že je doba, za kterou je kredit navýšen, delší. Kredit však bývá přičítán nejpozději do 24 hodin (viz odpověď dTestu).

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 08:19, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 08:41, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.