Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes před pátou hodinou odpolední jsem zakoupil ve vaší prodejně v Brně Kounicova 67a Vocílkovu šunku a Pečenou šunku nejvyšší jakkosti v celkové ceně 141,86 Kč, a celý tento balík jsem musel hodit do koše, obě šunky totiž lepily a výrazně zapáchaly!!! Nakupuji v Bille skoro každý den, tudíž tam utratím i celkem dost peněz, ale po dnešní zkušenosti si rozmyslím, zda se ještě někdy vrátím. Prodat zákazníkovi "vlastní" produkt nejvyšší kvality, který je evidentně starý a může způsobit vážné zdravotní potíže, to už chce opravdu silný žaludek. Pokud obsluha za pultem nepozná starou a zapáchající uzeninu, nemá tam co dělat, a pokud ji prodává vědomě, měl by nést vinu vedoucí daného úseku, ne-li přímo vedoucí celé prodejny. Ještě pro upřesnění - obsluhovala mne slečna, nebo paní ŠŤASTNÁ, cca 16:55 hod.
odd 11, váha70, 0701375, VOCÍLKOVA ŠUNKA, PEČENÁ ŠUNKA VOC.
Kontrolovat pravidelně pult, a neprodávat staré a zkažené uzeniny!!! To by snad měla být samozřejmost, ale jak je vidět, realita je úplně někde jinde...
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Vážený pane Pecharte,
děkujeme za zprávu. Velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost z naší prodejny. Prodejnu necháváme ihned zkontrolovat. V případě, že nejste spokojen s kvalitou zboží, můžete jej samozřejmě reklamovat. K dispozici Vám je vždy vedoucí prodejny, případně se na nás můžete obrátit na e-mailu: info@billa.cz
Omlouváme se Vám za tuto záležitost, která určitě není v souladu s našimi standardy.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
Vaše BILLA
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.