Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#13179Zkažené uzeniny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2016, před 8 lety

Milan Pechart

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes před pátou hodinou odpolední jsem zakoupil ve vaší prodejně v Brně Kounicova 67a Vocílkovu šunku a Pečenou šunku nejvyšší jakkosti v celkové ceně 141,86 Kč, a celý tento balík jsem musel hodit do koše, obě šunky totiž lepily a výrazně zapáchaly!!! Nakupuji v Bille skoro každý den, tudíž tam utratím i celkem dost peněz, ale po dnešní zkušenosti si rozmyslím, zda se ještě někdy vrátím. Prodat zákazníkovi "vlastní" produkt nejvyšší kvality, který je evidentně starý a může způsobit vážné zdravotní potíže, to už chce opravdu silný žaludek. Pokud obsluha za pultem nepozná starou a zapáchající uzeninu, nemá tam co dělat, a pokud ji prodává vědomě, měl by nést vinu vedoucí daného úseku, ne-li přímo vedoucí celé prodejny. Ještě pro upřesnění - obsluhovala mne slečna, nebo paní ŠŤASTNÁ, cca 16:55 hod.


Produkt

odd 11, váha70, 0701375, VOCÍLKOVA ŠUNKA, PEČENÁ ŠUNKA VOC.


Požadované řešení

Kontrolovat pravidelně pult, a neprodávat staré a zkažené uzeniny!!! To by snad měla být samozřejmost, ale jak je vidět, realita je úplně někde jinde...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 10:05, před 8 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2016 12:18, před 8 lety

Vážený pane Pecharte,

děkujeme za zprávu. Velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost z naší prodejny. Prodejnu necháváme ihned zkontrolovat. V případě, že nejste spokojen s kvalitou zboží, můžete jej samozřejmě reklamovat. K dispozici Vám je vždy vedoucí prodejny, případně se na nás můžete obrátit na e-mailu: info@billa.cz

Omlouváme se Vám za tuto záležitost, která určitě není v souladu s našimi standardy.

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

Vaše BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 07:20, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 17:31, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.