Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem skleník V-GARDEN Komfort 7500+4okna v e-shopu Domatech Production s.r.o výrobce V-GARDEN.Ještě před koupí skleníku,jsem se informoval na stránkách výrobce o jeho kvalitě.V popisu bylo uvedeno - prosklení z nerozbitného komůrkového polykarbonátu 4mm s UV filtrem.Při hledání nejnižší ceny,někteří prodejci uvádeli záruku 10-ti let na prosklení a nerozbitnost.Takže jsem koupil nerozbitný skleník do té doby než přišlo krupobytí.Celá střecha byla děravá.Okamžitě jsem podal reklamaci u prodejce.Prodejce byl vstřicný a obratem poslal reklamaci výrobci.Byl jsem kontaktován prodejcem o doplnění udajů s posláním foto události.Po zaslání foto,byla okamžitě smazána internetová adresa sleníku na stránkách V-GARDEN a bylo mi zasláno vyjádření ohledně reklamace- v návodu skleníku je napsáno,že na krupobytí se záruka nevstahuje.Informace je v návodu, ne v popisu nerozbitného skleníku.Společnost V-GARDEN jsem několikrát kontaktoval telefonicky tak e-mailem.
V-GARDEN Komfort 7500+4okna,výrobce V-GARDEN
Oprava střechy skleníku a 50% sleva .
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena za poskytnutí informací, které se následně ukázaly jako neúplné nebo nepravdivé, může kupující uplatnit rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Zároveň záleží rovněž na tom, zda byl návod kupujícímu dostupný před uzavřením kupní smlouvy či nikoli.
Dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce povinnost spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb, včetně podmínek uplatnění rozporu s kupní smlouvou (dále jen "reklamace") spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav.
Společnost V-GARDEN s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.