Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13180Evidence ztrát a nálezů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2016, před 8 lety

Marie Penkavova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Nedávno jsem reklamovala zapomenuté brýle ve vašem autobusu,cestovala jsem že Sokolova do Prahy. V dotazu na meil ztrát a nálezů jsem datum cesty uváděla
Moje brýle se našly,velmi ochotně mi to oznámila telefonicky pani Michaela Stancikova a já si je chtěla vyzvednout. Dne 10.11. jsem se tedy vypravila do kavárny vaší společnosti na Florenci v Praze. Bylo okolo 17.30 a já v naději že budu mít brýle, které docela potřebuji jsem přednesla svůj požadavek v tu dobu sedicimu pracovníkovi za pultem.
Bylo mě však řečeno, že si musím pamatovat datum cesty /což mě překvapilo,a datum jsem si bohužel nepamatovala/. Ale čas spoje jsem mu řekla. I tak mi to nepomohlo s tím, že tam prý má stovky brýlí, přesto že jsem mu řekla,kdyz se mě tedy zeptal, že jsou růžové. I tak byl velmi neochotný a pro brýle si musím dojit znovu.
V současné době nebydlím v Praze cesta mi trvá cca 2. Hodiny.
Zajímá mě,jestli je to opravdu tak složité,podivat se do "šuplíku" a nebo snad je vaše evidence ztracených věcí tak pečlivá,a máte je u vás podle data nálezu???
Děkuji za vaše vyjádření.
S pozdravem Pěnkavová M


Požadované řešení

Vyjádření k jednání a chovánívašeho pracovnika.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 09:58, před 8 lety

Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 20:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.