Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Nedávno jsem reklamovala zapomenuté brýle ve vašem autobusu,cestovala jsem že Sokolova do Prahy. V dotazu na meil ztrát a nálezů jsem datum cesty uváděla
Moje brýle se našly,velmi ochotně mi to oznámila telefonicky pani Michaela Stancikova a já si je chtěla vyzvednout. Dne 10.11. jsem se tedy vypravila do kavárny vaší společnosti na Florenci v Praze. Bylo okolo 17.30 a já v naději že budu mít brýle, které docela potřebuji jsem přednesla svůj požadavek v tu dobu sedicimu pracovníkovi za pultem.
Bylo mě však řečeno, že si musím pamatovat datum cesty /což mě překvapilo,a datum jsem si bohužel nepamatovala/. Ale čas spoje jsem mu řekla. I tak mi to nepomohlo s tím, že tam prý má stovky brýlí, přesto že jsem mu řekla,kdyz se mě tedy zeptal, že jsou růžové. I tak byl velmi neochotný a pro brýle si musím dojit znovu.
V současné době nebydlím v Praze cesta mi trvá cca 2. Hodiny.
Zajímá mě,jestli je to opravdu tak složité,podivat se do "šuplíku" a nebo snad je vaše evidence ztracených věcí tak pečlivá,a máte je u vás podle data nálezu???
Děkuji za vaše vyjádření.
S pozdravem Pěnkavová M
Vyjádření k jednání a chovánívašeho pracovnika.
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.