Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#13184Podvodné jednání při koupi telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2016, před 8 lety

Jitka Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den.V prodejně T-Mobile jsem 25.10.chtěla zakoupit Samsung Galaxy J3 dual SIM zlaté barvy,který byl nabízen na internetu v akci za 3990Kč.
Prodavač tvrdil,že vystavený telefon(za 3999Kč) je stejný a zlatý že nemá.Zakoupila jsem bílý s tím,že druhou-firemní SIM si dám asi za 14 dní,až si na nový telefon zvyknu a paměťovou kartu dostanu za pár dní k narozeninám.Prodavač mi ochotně moji SIM dal do nového telefonu.Když jsem si chtěla 10.11.dát ve firmě druhou SIM a p.kartu, tak se zjistilo,že mám model jen na 1x SIM !Na prodejně mi druhý den řekli,že model Samsung Galaxy Dual SIM vůbec v nabídce neměli a že reklamovat se mohou jen závady.Nikoliv úmyslný "přehmat"prodavače za účelem prodat telefon,když uviděl 54letou ženskou,která se v tom jinak nevyzná.Takže mám zase dva mobily s 1x SIM a peníze v háji.O tom,že by na prodejnách byl solidní a kvalifikovaný personál - si zase na dlouhou dobu mohu nechat zdát.Tak se ptám,co se s tím dá dělat?


Produkt

mobil Samsung Galaxy J3 (2016) bílý IMEI:353557085779827,DLV83414789552,DPV 05/10/2016


Požadované řešení

Chtěla jsem na prodejně mobil vyměnit za stejný(požadovaný na 2 SIM).Nechci si stěžovat,ale potřebuji problém vyřešit- protože nemám mobil na 2 SIM karty(jak jsem si "koupila"),ale 2 mobily na 1 SIM kartu !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 08:41, před 8 lety

Společnost má povinnost spotřebitele při uzavírání kupní smlouvy řádně informovat o vlastnostech prodávaného výrobku a o způsobu jeho použití dle § 9 odst. 1 ZOS. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí či konání, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Konkrétní zaměstnanec jedná při výkonu povolání jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost kupní smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti. K prokázání tvrzení spotřebitele o nesprávně podané informaci o vlastnostech zboží zaměstnancem společnosti, by mohla posloužit kupříkladu svědecká výpověď, pokud byla na místě u sjednávání smlouvy přítomna třetí osoba.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli dle § 5c zákona o ochraně spotřebitele, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.