Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Koupila jsem varnou desku WHIRLPOOL GMF 7522/IXL, 8.1.2015, v internetovém obchodě MALL.cz. https://www.mall.cz/plynove-varne-desky/whirlpool-gmf-7522ixl.
Napsano, ze povrch iXelium zaručí stálost, vyšší odolnost a snažší čištění desky a ze je na nej zaruka 10 let. Ale behem uzivani se objevily skvrny, ktere se neda umyt - skvrny na povrchu a uvnitr centralniho horaku. Požadala jsem o reklamaci společnost AP Servis s.r.o., reklamace ovsak udelal servisni partner Elektra ACE s.r.o., DIČ 20625440900, adresa Jilemnického 216/2458, Most. Reklamaci neuznali. Pri, že se jedná o vadu spůsobenou zákazníkem. Ale jsem pecliva majitelka a kupovala jsem varnou desku se zarukou na povrch 10 let, aby mi vydrela delsi dobu.
varna deska Whirlpool GMF 7522/IXL, vyrobni cislo 141446029602, KOD 852440210000
Vyměna povrcu nebo vraceni peněz
|
Tweet |
Pokud byla na věc dána záruka (stačí uvedením záruční doby na obalu), odpovídá prodávající za to, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná.
Za vady je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že k vyřizování reklamace byla určena třetí osoba (dodavatel, servisní středisko, atd.). Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Dudenková,
je mi líto, že Vám nebyla reklamace uznána.
V případě, že nesouhlasíte s vyjádřením daného servisu, můžete reklamaci uskutečnit přes naší společnost.
Více informací jak uplatnit reklamaci naleznete na našich webových stránkách:
https://www.mall.cz/reklamace
V případě, že byste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte se na mne zpětně obrátit do emailu overeno@mall.cz .
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření
Dobry den,
dekuju Vam za pomoc. Psala jsem pani Svatíkové ze spolecnosti MALL.cz. Bylo mi receno, ze:
"v případě, že zákazník potřebuje uskutečnit reklamace, je nutné nám dané zboží zaslat či přinést na jakoukoliv naší pobočku.
Případně se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis dané značky, který Vám vyšle technika, aby se na výrobek podíval přímo na Vaší adrese, případně si jej poté zajistí odvoz do servisního střediska.
Pokud Vám reklamace nebyla uznána, můžete žádat o přehodnocení a aby se na vadu opětovně podívali.
Uskutečnit se tak může přímo v servisu či jak jsme Vás informovala, reklamace může být zajištěna k nám. Poté předáváme my zboží servisním střediskům."
Bohuzel, ja varim kazdy den a nemam nahradni varnou desku. Nemuzu ji odvest do servisu ani predat nekomu, protoze vyuzivam ji kazdy den. O prehodnoceni jsem nezadala, protoze bydlim na vesnici a prijede stejny technik ze stejne spolecnosti Elektra ACE s.r.o., ktera reklamace uz jednou neuznala.
Rozhodla jsem nechat vsechno jak to je. Nemam zadne stiznosti ke spolecnosti MALL.cz. Pripad uzaviram.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.