Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13189Neznaná reklamace - Ideapada Yoga 2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2016, před 8 lety

Lukáš Sládek

Znění stížnosti

Pokoušel jsem se reklamovat notebook Lenovo Ideapa Yoga 2 s celkem 6-ti závadami, které jsou poměrně běžné u ostatních uživatelů (nefunkční dotyk. display, špatná funkce touchpadu apod.).
Servisní firma MEDION reklamaci neschválila z důvodu mechanického poškození (nalomený pant - vypočet ceny opravy 4.160,68Kč vč. DPH za materiál a příslušenství) se slovy“ „Po diagnostice Vašeho prístroje bylo zjišteno, že jej nelze opravit v rámci záruky”.
Nicméně je zcela evidentní, že se jedná o chybu několika částí, jelikož je u rozpisu opravy nadále popisují jako vyměněné v rámci záruky a pouze onen pant (+material s tím spojený) je vyčislen k platbě. Fakturu jsem samozřejmě okamžitě zaplatil, ale je to už přes 30 dní a notebook stále nemám. Otázka tedy zní: "Je možné aby vyrobce zamítl záruku “formálně” a i přes to opravil, tudíž se vyhnul limitu 30 dní a případných dalších poviností?


Produkt

Lenovo Ideapad Yoga 2 13"


Požadované řešení

Vrácení pořizovací hodnoty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 16:18, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Pokud spotřebitel souhlasil s mimozáruční opravou věci, není již prodávající povinen vyřídit tuto opravu ve výše uvedené lhůtě. V takovém případě bude rozhodné, na jaké době se spotřebitel s prodávajícím domluvili.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace, neměl by přistoupit na placenou mimozáruční opravu. Místo toho je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru.

Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 13:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.