Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, dnes mě smskou a emailem oslovila společnost CREDITEXPRESS Česká republika s.r.o. s pohledávkou dlužné částky vůči společnosti Helvetia Direct Marketing, a to za údajné doručení balíčků s vitamíny. Od společnosti Helvetia Direct Marketing jsem obdržela pouze první uvítací balíček, který jsem uhradila. Následně jsem telefonicky zrušila jakékoliv další zasílání výrobků a odstoupila jsem od smlouvy. Žádné balíčky už nepřišly. Až nyní mě obtěžuje firma CREDITEXPRESS s uhrazením jakési dlužné částky. Nemám v úmylu platit za něco co jsem nevyžadovala, neobdržela a telefonicky zrušila.
Okamžité anulování absurdního dluhu a vymazání mých údajů z databáze firmy.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od každé jednotlivé zásilky ve 14 ti denní lhůtě. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
objednávka proběhla telefonicky a Uvítací balíček (první zásilku) jste převzala a uhradila. Ta Vám byla expedována dne 22.2.2016. Volala jste nám na linku 16.3.2016 s tím, že jste se s operátorkou domluvila na pozastavení zasílání nikoliv na ukončení zasílání. Tento hovor ze zákaznické linky jsme dohledali a usoudili, že Vás operátorka mohla lépe informovat o tom, že se Vám zasílání koncem dubna 2016 automaticky obnoví. Proto půjde dlužná částka na vrub dané operátorky.
Společnost Creditexpress budeme o situaci informovat. Aby ukončili vymáhání pohledávky.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení: