Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10. jsem zaplatil společnosti C-Date měsíční členství. Dne 8.11. provedli neutorizované stažání z mého účtu. Dne 9.11.2016 jsem dal výpověd z člnství, kterou přijali. Dle jejich VOP pokud dojde k odstoupení od smlouvy vrátí plabu za nepoužívané "služby".
Když jsem podle těchto VOP požadoval navrácení tak nekomunikují a jako odpověď se mi vrací e-mail jak se stát členem.
dle VOP uvedených na webových stránkách požaduji navrácení peněz.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Spotřebiteli doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Dobrý den,
v zájmu dohledání Vašeho profilu v databázi C-date a možnosti prošetření případu prosím uveďte ID svého profilu (toto obsahuje 8 znaků a najdete jej v části 'Můj profil' přímo nad profilovou fotografií).
Velice Vám děkujeme.
Dobrý den.
Moje ID: 6UCB7B34 - registrováno na Vlastimil Šimon - viz příloha (výpověď smlouvy)
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Account ID: 153041282
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date, kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 08.10.2016. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopis.
Mějte prosím také na paměti, že Odstoupení od smlouvy lze dle VOP C-date i platné české legislativy učinit nejpozději čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy, které bylo v rámci Vašeho účtu ke dni 08.10.2016.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.
Výpověď jsem v řádném termínu neodeslal. Výpověď jsem dal až když jste si stáhli částku 2 394,- Kč dne 9.11.2016. Tato částka však neodpovídá členství Premium Klasik, které jsem si původně zaplatil. A to 180,- Kč. A pokud došlo k automatickému prodloužení o 6 měsíců měla být tato částka ve výši 1 080,- Kč. Jelikož jste si stáhli 2394,- Kč což je půlroční členství Premium Relax, bez mé autorizace, ať již platby, nebo smlouvy jedná o o porušení původní smlouvy. Nadále trvám o navrácení platby.
Vlastimil Šimon
Jak již bylo uvedeno výše, než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Informaci uvedenou na webových stránkách společnosti nepovažujeme za jasně a srozumitelně uvedenou (informace je uvedena malým písmem, písmo není výrazné).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Přejeme Vám dobrý den,
platnost členství Klasik v ceně 180 Kč je pouze po dobu jednoho měsíce, přičemž prodloužení daného typu členství je na období šesti měsíců v celkové ceně 2.394 Kč. Mějte prosím na paměti, že všechny tyto informace jsou na platební stránce/ na platebních stránkách uvedené.
Děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den.
Plně se ztotožňuji s vyjádřením D-Testu. Informace o 6 měsíčním pokračování je uvedena malým písmem, písmo není výrazné. Stajné je to i na platební stránce.
Svůj případ odesílám na posouzení na Evropské spotřebitelské centrum.
Vlastimil Šimon
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Opět Vám přejeme dobrý den.
V zájmu projednání dané záležitost Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednictvím e-mailu.
Děkujeme Vám.
Hodnocení: