Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V den platnosti akce na získání hrnečku k zakoupené kávě Black/white jsem na pokladně po namarkování oné kávy, požádal o hrnek a dozvěděl se, že hrnečky byly hned první den akce pryč. Pokladní a ni druhý den vedoucí prodejny neprojevily sebemenší zájem situaci se mnou jakkoliv řešit.
Napište si na "CENTRÁLU MOJE JMÉNO JE NA DVEŘÍCH"
JEJÍ JMÉNO NEVÍM,NEBOŤ NEBUDU NIKDE NIC OPISOVAT
Pěkný den Červenec Antonín
Penny Market Průběžná, Průběžná, České Budějovice
Uvědomit zaměstnance,ale hlavně paní vedoucí(jméno na dveřích prodejny)že jsou v krámu proto aby tam lídé chodili nakupovat.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.
Záleží na okolnosti, jak byla daná akční nabídka formulována. Pokud se jednalo o nabídku platnou pouze do vyprodání zásob a zákazníci na to byli upozorněni, nedošlo ze strany prodejce k pochybení. V opačném případě by bylo možné jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.