Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13196Hrnek k balení kávy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2016, před 8 lety

Sandra Červencová

Znění stížnosti

V den platnosti akce na získání hrnečku k zakoupené kávě Black/white jsem na pokladně po namarkování oné kávy, požádal o hrnek a dozvěděl se, že hrnečky byly hned první den akce pryč. Pokladní a ni druhý den vedoucí prodejny neprojevily sebemenší zájem situaci se mnou jakkoliv řešit.
Napište si na "CENTRÁLU MOJE JMÉNO JE NA DVEŘÍCH"

JEJÍ JMÉNO NEVÍM,NEBOŤ NEBUDU NIKDE NIC OPISOVAT

Pěkný den Červenec Antonín


Produkt

Penny Market Průběžná, Průběžná, České Budějovice


Požadované řešení

Uvědomit zaměstnance,ale hlavně paní vedoucí(jméno na dveřích prodejny)že jsou v krámu proto aby tam lídé chodili nakupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2016 10:57, před 8 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

Záleží na okolnosti, jak byla daná akční nabídka formulována. Pokud se jednalo o nabídku platnou pouze do vyprodání zásob a zákazníci na to byli upozorněni, nedošlo ze strany prodejce k pochybení. V opačném případě by bylo možné jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 20:23, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.