Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na konci srpna jsem měli nehodu s autem,má havarijní pojištění a připoj. náhradního vozidla.
Hlásil jsem vše přes infolinku k tomu určenou kde nebyl žádný problém. (náhr. vozidlo je možné na max.7dní nebo do doby kdy bude oznámena totální škoda vozidla)
Vozidlo bylo prohlédnuto likvidátorem, s tím že je třeba ještě jedna prohdlídka po rozebrání a zvednutí auta.
Informace z pojišťovny nešly vše jsem zdlouhavě urgoval, až najednou přišel dopis kdy auto prodali v aukci i uvedením menšího rozsahu škod. A odmítli zaplatit zapůjčení vozidla.
s pozdravem
M. Franc
havarijní pojištění a připojištění vozidla
vyplacení výpůjčného vozdidla cca 10.000,-
dorovnání částky škody vozu cca 25.000,-
|
Tweet |
Občanský zákoník stanoví obecná pravidla pro rozsah a způsob náhrady škody v §442 a násl.Hradís e skutečná škoda a ušlý zisk. Př určení výše škody věc se vychází z ceny v době poškození.
§20 zákona o pojistné smlouvě potom stanoví, že v případě vzniku pojistné události je pojistitel povinen poskytnout náhradu škody v rozsahu stanoveném smlouvou. Přednostně tedy platí, co si obě strany sjednal písemně ve smlouvě.
Společnost AXA pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.