Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.11. jsem na dobírku objednala na eshopu malvik.cz hluboké lůžko ke kočárku Stokke. Objednávka mi byla potvrzena, nicméně prodejce mě druhý den kontaktoval s tím, že lůžko není k dispozici, že se jednalo o chybu v systému a že i když se u produktu nezobrazovalo, jedná se o bazarové zboží. Prodejci jsem sdělila, že trvám na dodání objednaného zboží, tj. nového lůžka za cenu potvrzenou v objednávce, ten však i přesto objednávku stornoval. V obchodních podmínkách má uvedeno, že na storno má právo pouze v těchto případech - zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se
výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. Ani jedna z těchto situací dle mého názoru nenastala, trvám tedy na dodání zboží. Prodejce mé nároky odmítá.
STOKKE Crusi & Trailz hluboké lůžko
Dodání objednaného zboží
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musela být neúměrná hodnotě zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.