Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Zboží jsem objednala a zaplatila.Zřejmě přepravce poškodil,od něj žádná reakce. Sconto se ozvalo,snad to řeší jako reklamaci,pořád mají nové nepoškozené zboží v nabídce,přestože mi bylo řečeno,že ne.Mám právo na nové zboží-z mé strany nedošlo k žádnému pochybení,nebot mi nebylo žádné dodáno.Mám si prý zavolat na reklamace,ale já jsem zboží nereklamovala -pouze čekám na objednané zboží-přepravce jsem zaplatila při objednávce Sconto nábytku
Skřín Focus-bílá,sklo sahara
Novou skřin -včasné vyřízení,popř.vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní.
Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani poté, co bylo odstoupeno od smlouvy, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vážená paní Kluzáčková,
za vznklou situaci se omlouvám. Náš přepravce Vás měl informovat o tom, že při přepravě zboží poškodil, to, že tak neučinil s ním řešíme, jelikož je vždy důležité, aby zákazník, v přípdě jakýchkoli problémů byl ihned informován a "věděl, na čem je". Nová skříň bohužel není na skladě budějovického Sconta, ale musí se interním převozem převézt z jiné pobočky. Váš požadavek na dodání nové skříně, který byl našim pracovníkům Vámi sdělen telefonicky samozřejmě akceptujeme a v nejbližší možné době Vám bude dodána skříň nová.
Za komplikace se ještě jednou omlouvám.
S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.