Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Fa. nabízí zboží,které jsem zakoupil a poté se dověděl na STK, že nesmí být v ČR používáno. Jedná se o tónovací pruh na přední okno Foliatec. Nabídl jsem vrácení zboží proti vrácení peněz - bez odezvy
Nákup byl proveden přes internet a byl dodán na moji adresu.
69948: Tónovací pruh na přední okno Foliatec 19x150 cm- černý
Jak už jsem napsal výše, požaduji jednoznačně zpětnou výměnu peněz za zboží.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Jestliže spotřebitel zakoupil výrobek a poté zjistil, že neodpovídá požadavkům některého z právních předpisů, tedy používání výrobku je v České republice zakázáno a spotřebitel nebyl na tuto skutečnost při uzavírání kupní smlouvy prodejcem žádným způsobem upozorněn, pak se jedná o nesplněnou jakost zboží při převzetí.
Kupující má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má kupující právo na opravu. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.