Společnost


A1 RACING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13210Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2016, před 8 lety

Jiří Bošek

Znění stížnosti

Fa. nabízí zboží,které jsem zakoupil a poté se dověděl na STK, že nesmí být v ČR používáno. Jedná se o tónovací pruh na přední okno Foliatec. Nabídl jsem vrácení zboží proti vrácení peněz - bez odezvy
Nákup byl proveden přes internet a byl dodán na moji adresu.


Produkt

69948: Tónovací pruh na přední okno Foliatec 19x150 cm- černý


Požadované řešení

Jak už jsem napsal výše, požaduji jednoznačně zpětnou výměnu peněz za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2016 09:21, před 8 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Jestliže spotřebitel zakoupil výrobek a poté zjistil, že neodpovídá požadavkům některého z právních předpisů, tedy používání výrobku je v České republice zakázáno a spotřebitel nebyl na tuto skutečnost při uzavírání kupní smlouvy prodejcem žádným způsobem upozorněn, pak se jedná o nesplněnou jakost zboží při převzetí.

Kupující má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má kupující právo na opravu. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 20:04, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.