Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon reklamovaný 2x pro stejnou závadu, dokladováno i videem o samovolné činnosti telefonu,a jeho následném, opakovaném "zamrznutí", které nelze řešit jinak, než vyjmutím baterie. Videozáznamy byly odeslány z emailu prahasiberian@seznam.cz, dne 31/10.2016. Poslední reklamační protokol RE16061797.
GSM iGET BLACKVIEW JK900, 5"Android
Vzhledem k tomu že již 2 měsíce nemůžu telefon používat kvůli opakovaným reklamacím, požadují navrácení peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Dobrý den paní Melcherová.
Je nám líto, ale autorizovaný servis neshledal na zařízení žádnou vadu. Servis testuje zařízení vždy v továrním nastavení. Je možné, že vámi uvedenou vadu způsobuje aplikace třetích stran, za které nenese žádnou odpovědnost výrobce ani prodejce zařízení.
Doporučuji telefon používat v továrním nastavení (bez instalace aplikaci a synchronizace Google účtů) a do zařízení nevkládat paměťovou kartu. Pokud se vada projeví i v tomto nastavení, doporučuji telefon znovu reklamovat, případně máme možnost se obrátit na znalce, který vadu potvrdí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den, ta vada se projevuje i bez nové nainstalovaných aplikaci. 2 reklamaci jsem prováděla při továrním nastavením telefonu ze servisu bez vnějšího zásahu, a v tom to stavu byla pořízená i zaslaná videa.
Děkuji.
Melcherová
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den paní Malcherová.
Pokud závada přetrvává i v továrním nastavení, doporučuji telefon opět reklamovat. Další možností je nechat si vypracovat znalecký posudek a vyjádření autorizovaného servisu rozporovat.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den,pane Stýblo, poslední reklamační protokol RE16061797, neobsahuje žádné vyjádření k reklamované závadě ani odůvodnění, proč byla reklamace zamítnutá. To vše přesto, že telefon byl k reklamaci předán s aktuálně se projevující závadou a navíc průběh teto závady byl dokumentován nyní přeloženým videem.
Děkuji.
s pozdravem
Melcherová
Dobrý den paní Melcherová.
Ve vyjádření je napsáno: "Uvedené závady se neprojevily, zařízení je plně funkční, reklamace neuznána." Vyjádření k vadám servis tedy podal.
Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den, bohužel ta závada se projevuje když telefon používáte, když telefon ležel v servise na stole 14 dní tak asi těžko ta závada se projeví. Určitě se obrátím na znalce.
Děkuji.
S pozdravem
Melcherová
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.