Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13215Hrnek ke kávě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2016, před 8 lety

Pavel Veis

Znění stížnosti

Koupil jsem kávu Black and White,kde byla sleva a u slevy měli napsáno hrnek ke kávě zdarma a bohužel u kasy jsem neobdržel nic a prodavačky,ani neumí pořádně odpovědět a ještě jsem platil přes 900kč,takže jsem měl obdržet 3 balíčky kuchyňských pomůcek,které se teď dávají ke každému nákupu za každých 300Kč a nic jsem nedostal a to není poprvé, co se mi to stalo a nebaví mě se pořád připomínat,když by to měly prodavačky dělat automaticky.Buď ať nejsou žádné akce,nebo ať to prodavačky dělají pořádně.


Produkt

PennyMarket Štětí


Požadované řešení

vysvětlit prodavačkám jak mají dělat svou práci a né ji dělat napůl to tam nemusí být vůbec


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2016 11:05, před 8 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

Záleží na okolnosti, jak byla daná akční nabídka formulována. Pokud se jednalo o nabídku platnou pouze do vyprodání zásob a zákazníci na to byli upozorněni, nedošlo ze strany prodejce k pochybení. V opačném případě by bylo možné jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 20:00, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.