Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupil jsem kávu Black and White,kde byla sleva a u slevy měli napsáno hrnek ke kávě zdarma a bohužel u kasy jsem neobdržel nic a prodavačky,ani neumí pořádně odpovědět a ještě jsem platil přes 900kč,takže jsem měl obdržet 3 balíčky kuchyňských pomůcek,které se teď dávají ke každému nákupu za každých 300Kč a nic jsem nedostal a to není poprvé, co se mi to stalo a nebaví mě se pořád připomínat,když by to měly prodavačky dělat automaticky.Buď ať nejsou žádné akce,nebo ať to prodavačky dělají pořádně.
PennyMarket Štětí
vysvětlit prodavačkám jak mají dělat svou práci a né ji dělat napůl to tam nemusí být vůbec
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.
Záleží na okolnosti, jak byla daná akční nabídka formulována. Pokud se jednalo o nabídku platnou pouze do vyprodání zásob a zákazníci na to byli upozorněni, nedošlo ze strany prodejce k pochybení. V opačném případě by bylo možné jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.